Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرمانداری مصوبه افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس را به شورای شهر برگردانده است.

به گزارش ایرنا محسن هاشمی روز یکشنبه پس از شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت افزایش کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس در سال 97 افزود: هفته گذشته فرمانداری تهران مصوبه شورا را برگرداند و مصوبه برای بررسی بیشتر به کمیسیون عمران و حمل و نقل ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پیش‌بینی می‌شود که مجددا این لایحه در صحن شورا بررسی شود.
هاشمی به تشریح جلسه امروز شورای شهر پرداخت و اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز محمد علی افشانی شهردار جدید تهران سوگندنامه خود را قرائت و وی رسما در دفتر کار خود مستقر شد.
وی تصریح کرد: در ادامه جلسه اصلاحیه مصوبه مجوز تقسیط و چگونگی اخذ مطالبات شهرداری تهران در دستور کار شورا قرار گرفت و در این زمینه اعضای شورای شهر تهران نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه تعداد از معاونین و مدیران شهرداری در این دوره تغییر خواهند کرد و آیا شورا در این زمینه ورود خواهد کرد یا خیر گفت: شورا در این زمینه طبق قوانین و مقررات دخالت مستقیم ندارد.
وی تاکید کرد: در حوزه تغییر معاونان، توصیه‌ای نداریم.
تهرام/7244//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد

ایسنا/اردبیل مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری پارس آباد گفت:لایحه تعیین کرایه تاکسی‌ها پس از بررسی کارشناسی و پیشنهاد هیأت مدیره، در شورای اسلامی شهر پارس آباد به تصویب رسید و ضمن تایید کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان،‌ برچسب‌های افزایش قیمت در بین رانندگان توزیع می شود.

فرهاد عین اللهی، پنجم اردیبهشت در حاشیه بازدید از ایستگاه سطح شهر گفت: با عنایت و مساعدت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار و در نظر گرفتن همه شرایط موجود از جمله استهلاک خودروها، افزایش هزینه‌ها، تامین معیشت رانندگان تاکسی و تسهیل در استفاده عموم شهروندان، میانگین افزایش کرایه تاکسی ۴۵ درصد در نظر گرفته شده است.

همچنین طبق مصوبه بخشداران و شهرداران تابع افزایش ۴۵ درصدی برای سواری‌های کرایه کش روستایی نیز مورد تایید و قابل اجراست.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری پارس آباد مغان گفت: نرخ کرایه تاکسی در مسیرهای مختلف به طور میانگین بین  ۴۵ درصد افزایش یافته‌است.

عین اللهی بیان کرد: برای آگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه مصوب، برچسب‌ها بر روی شیشه جلو تاکسی‌ها در معرض دید شهروندان نصب می‌شود و از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف و دریافت اضافه کرایه از نرخنامه مصوب را به شماره ۳۲۷۳۱۱۸۸و ۳۲۷۲۹۷۲۲و ۱۳۷ سازمان حمل و نقل شهرداری پارس آباد اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد