Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:54:13 GMT

تذکرات ۲۷ نماینده به روحانی در مورد تعطیلی مبادلات مرزی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۹۷۲۱

تذکرات ۲۷ نماینده به روحانی در مورد تعطیلی مبادلات مرزی

به گزارش خبرنگار مهر،‌ در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی علی اکبر رنجبرزاده متن تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

محمودزاده نماینده مردم مهاباد با امضای ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر کشور و رئیس‌جمهور نسبت به بی اهمیتی درخصوص اعتراضات گسترده مردم شهرستان‌های کردنشین و بلوچ در رابطه با تعطیلی مبادلات مرزی غرب و شرق کشور تذکر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی نماینده کرمان به رئیس‌جمهور و وزیر صنعت و معدن در تذکری تاکید کرده، با توجه به اینکه در سال جاری محصول پسته صرفا حدود ۱۰ درصد نسبت به سال قبل است و نوعی بحران ایجاد کرده است، ارز حاصل از صادرات پسته مانند صدها کالا و محصول دیگر از شمول ارائه به بانک مرکزی خارج شود.

محمودزاده، مرادی، نادری به وزیر جهاد کشاورزی ضعف گسترده در نحوه خرید گندم کشاورزی و حمایت از مرغداران و دامداران و پشتیبانی از امور دامی کشور را مورد انتقاد قرار داده است.

عزیزی نماینده ابهر به وزیر جهاد کشاورزی در تذکر خود آورده است، رسیدگی فوری به کشاورزان خسارت دیده از سرما ضروری است و به رئیس‌جمهور: دلیل عدم استقرار ادارات در شهرستان سلطانیه پس از گذشت پنج سال چیست؟

کد خبر 4301574

منبع: مهر

کلیدواژه: تذکرات کتبی نمایندگان رئیس جمهور اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی برجام ایران ایالات متحده آمریکا حسن روحانی فلسطین محمد جواد ظریف وزارت امور خارجه ایران علی لاریجانی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ رئیس جمهور اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بخشدار کویرات آران وبیدگل گفت:در پی بارش شدید باران، در ۴۸ ساعت گذشته در روستای حسین آباد آران و بیدگل سه منزل مسکونی و یک باب مغازه به طور کامل تخریب شد.
رضاپور با اشاره به آسیب ۱۵۰ هکتار باغ پسته در این بخش افزود: در بخش راه‌ها نیز به جاده دو بانده آران و بیدگل به ابوزیدآباد و روستا‌های محمد آباد و باغ‌های پسته، جو و گندم روستای فخره آسیب جدی وارد شده است.
وی گفت: با کمک مردم محلی و مسوولان شهرستان گروه‌های امدادی به منطقه اعزام و با ایجاد سیل بند از ورود بیشتر آب به داخل روستا‌های بخش کویرات جلوگیری شد.
بخش کویرات با حدود ۱۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز آران و بیدگل واقع است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • در دومین روز از سفر رئیس جمهور به پاکستان چه‌گذشت؟/ توسعه مبادلات اقتصادی محور سفر رئیسی
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به اسلام آباد
  • دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد
  • آغاز کشت پنبه در استان گلستان / کشاورزان به توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی توجه کنند
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته