Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:28:14 GMT

اعزام مددجویان بهزیستی به مشهد مقدس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۴۹۸۷۰

اعزام مددجویان بهزیستی به مشهد مقدس

 موحد  نماینده آستان قدس رضوی در کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: زائران روشن دل زیارت امام رضا (ع) را با چشم دل احساس می کنند آنها این لحظات را در ذهن و جان طور دیگری ثبت می‌ کنند و به عشق آنها لحظات پرمخاطره زندگی را طی می‌کنند و با چشمان دلشان شرفیاب بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن موحد  گفت : خادمیاران عزیز قدردان موقعیتی که در آن قرار دارند باشند و تمام توان و تلاش خود را مصروف نشر و اشاعه فرهنگ غنی رضوی و خدمات رسانی به محرومین کنند.

وی ادامه داد: بازخورد اقدامات خادمیاران یک فضای خاصی و یک دیدگاه مثبتی در آحاد جامعه بوجود آورده و فضای اجتماعی فرهنگی جامعه شتاب و سرعت بخشی خدمات رسانی به محرومین را از ما مطالبه می کند.

انتهای  پیام/ز

بازخورد اقدامات خادمیاران  یک دیدگاه مثبتی در آحاد جامعه بوجود آورده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان رمضان 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۴۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون خدمت رضوی آماده همکاری با بهزیستی در استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، مهران خوردبین مقدم شنبه شب در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ضمن تقدیر از کارکنان بهزیستی بر همکاری‌های مثبت سنوات گذشته به اعزام ۴ کاروان زائر اولی توان یابان استان در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم در سال جاری نیز این امر تداوم داشته باشد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر همچنین از آمادگی این مجموعه در خصوص برنامه‌های این کانون در تأمین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش، تهیه نوشت افزار دانش آموزان، اعزام زائر اولی‌ها و گوشت عقیقه جهت همکاری با بهزیستی استان خبر داد.

خوردبین ادامه داد: با اشاره به نزدیک شدن به دهه کرامت آمادگی مجموعه کانون خدمت رضوی در استان برای فعالیت‌های شاخص بهزیستی در این دهه را داریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم که این قلیل کارها در مسیر خدمت به زائران حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا علیه السلام بتواند توشه آخرت ما باشد.

کد خبر 6083803

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • کانون خدمت رضوی آماده همکاری با بهزیستی در استان بوشهر است