Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - پیشکسوت فوتبال کشورمان در واکنش به لیست اعلامی تیم ملی گفت: لیست کی‌روش جای تعجب دارد و واقعاً نمی‌دانم تفکرات او چیست.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، مجید نامجومطلق، درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل ازبکستان در دیداری تدارکاتی اظهار داشت: بازی خوبی نبود، فکر می‌کنم در شأن و شخصیت تیم ایران که به جام جهانی صعود کرده و عازم این مسابقات است، این بازی‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند تیم جوان ازبکستان بازی بدی انجام نداد و به نظرم در خیلی از زمان‌های مسابقه حتی بهتر از ما بازی کرد.

وی ادامه داد: با این بازی‌های دوستانه بی‌کیفیت، شأن و شخصیت تیم ملی کشورمان را پایین می‌آوریم. این مسابقات چیزی به فوتبال ما اضافه نمی‌کند. این بازی‌ها به تیمی که می‌خواهد به جام جهانی برود و با تیم‌های قدرتمندی مانند اسپانیا و پرتغال بازی کند، کمکی نمی‌کند. دیدار با ازبکستان فقط مسابقه‌ای بود که تیم ما انجام داد و چند جوان را هم تست کرد. شأن و جایگاه فوتبال ما خیلی بالاتر از این مسابقات است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه با اشاره به دیدارهای تدارکاتی آینده ایران مقابل ترکیه و یونان، گفت: چند وقت پیش یک بازی مقابل سیرالئون انجام دادیم که همه ایران از حریفمان متعجب شدند. ازبکستان هم که اینطور بود، امیدوارم ترکیه با تیم اصلی خود مقابل ایران بازی کند تا قبل از جام جهانی بتوانیم یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و نقاط ضعف و قدرت تیم‌مان مشخص شود. در غیر اینصورت بازی‌های دوستانه‌ای که تا الان انجام داده‌ایم چیز خاصی به فوتبال ما اضافه نکرده است و حداقل امیدوارم مقابل یونان و ترکیه یک محک جدی بخوریم.

نامجومطلق یادآور شد: بازیکنانی مانند جهانبخش و لژیونرهای دیگر با توجه به شرایط که در اروپا داشتند شرایط خوبی دارند و بازی‌های نزدیک به جام جهانی هم برای آمادگی بدنی بازیکنان نیست، بلکه جهت هماهنگی است. در واقع باید با تیم‌هایی بازی کنیم که نقاط ضعف ما را نشان دهند. لژیونرهای ما شرایط خوبی دارند، اما تیم‌هایی مانند ازبکستان از هیچ لحاظی به فوتبال ما کمک نمی‌کنند. تا اینجا که اینطور بوده، اما بازهم امیدوارم ترکیه و یونان با تیم‌های اصلی خود بیایند تا حداقل یک محک جدی بخوریم.

وی در مورد اعلام لیست 24 نفره تیم ملی فوتبال و خط خوردن بازیکنانی مانند وریا غفوری، سید جلال حسینی،‌ کاوه رضایی، حسین حسینی و بیت‌آشور گفت: من نمی‌دانم تفکرات کی‌روش چه چیزی است! بیت‌آشور چرا چند روز پیش دعوت شد که الان خط خورد؟ وریا غفوری در این فصل یکی از بهترین سال‌های فوتبال خود را پشت سر گذاشت و من امیدوار بودم او در جام جهانی هم بدرخشد، اما خط خورد. جلال حسینی هم سال خوبی داشت. حسین حسینی و کاوه رضایی نیز جزو بازیکنان خوب ما بودند، اما من واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. همانطور که گفتم لیست کی‌روش جای تعجب دارد و واقعا نمی‌دانم تفکرات او چیست.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: ایران داخلی تیم ملی مجید نامجومطلق جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها

مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ دیروز (چهارشنبه) با دیدار تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و ویتنام به پایان رسید که در این بازی ازبکستان به برتری ۲ بر یک دست یافت.

ازبک‌ها در دقیقه ۱۷ این مسابقه با گل تین‌فات از ویتنام عقب افتادند و برتری ویتنامی‌ها تا دقیقه ۳۴ پابرجا بود، اما تولکینوف در همین دقیقه گل تساوی را به ثمر رساند و گل ژورائف در دقیقه ۳۹، پیروزی را برای شاگردان ونانسیو لوپس به ارمغان آورد.

ازبکستان که امسال از جام جهانی ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند و خیالش بابت حضور در جام جهانی راحت است، در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا، مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. با توجه به اینکه ازبکستان نیز راهی نیمه نهایی شده، چهار تیم بازنده در مرحله پلی‌آف با هم رقابت می‌کنند تا بعد از ایران، ازبکستان، تاجیکستان و تایلند، پنجمین نماینده آسیا در جام جهانی مشخص شود.

برنامه دیدار‌های مراحل حذفی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

جمعه ۷ اردیبهشت

نیمه نهایی
تایلند - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰
ایران - ازبکستان، ساعت ۱۷:۳۰

پلی‌آف
عراق - افغانستان، ساعت ۱۰:۳۰
ویتنام - قرقیزستان، ساعت ۱۲:۳۰

یکشنبه ۹ اردیبهشت
بازی نهایی پلی‌آف: ساعت ۸:۳۰
رده‌بندی: ساعت ۱۱:۳۰
فینال: ساعت ۱۴:۳۰

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!