Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری  صداو سیما مرکز زنجان ،مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته ، جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند در سه شهرستان استان برگزار خواهد شد.

کریمی افزود: این جشن ها 9خردادماه مصادف با 14 رمضان از ساعت 19 تا اذان مغرب – دارالقرآن کریم زنجان ، 7خردادماه مصادف با 12رمضان از ساعت 18تا اذان مغرب – سالن شهید باهنر آموزش و پرورش ابهر  و 12 خرداد ماه مصادف با 17 رمضان از ساعت 18 تا اذان مغرب – سالن کشاورزی فرمانداری خرمدره برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: که کمک های مالی مردمی تاثیر زیادی در افزایش شمار زندانیان آزاد شده دارد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان با بیان اینکه 263زندانی جرایم غیرعمد در زنجان که توانایی مالی ندارند، چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند افزود: کل مبلغ بدهی این مددجویان  حدود 276میلیارد ریال است.
کریمی گفت :پارسال به کمک خیرین استانی و اعتبارات ستاد دیه کشور و استان تعداد 339 نفر از مددجویان جرایم غیر عمد در سطح زندانهای استان آزاد شدند.

وی افزود :شماره حساب ستاد دیه استان زنجان جهت واریز کمک های مردمی 0105743556003 بانک ملی، شعبه دارایی زنجان است.
مبالغ جمع آوری شده در جشن های گلریزان تنها برای آزادی زندانیانی با محکومیت هایی مانند، بدهکاران مالی، مهریه، نفقه، حوادث کارگاهی و تصادف ها شامل می شود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زنجان خبر زندان زندانی جرایم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی

نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۴۵ میلیون تومان را برای مشارکت در آزادی یک زن زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این نیکوکار که مدیر عامل یکی از شرکت های تولید لبنیات در استان یزد است و تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام گفت: این مبلغ را به نیت خوشنودی خداوند متعال و شادی روح پدر مرحومم اهدا کردم و امیدوارم موجب شادی دل یک مادر زندانی و فرزندان او شود.

گفتنی است این نیکوکار در ماه مبارک رمضان نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به ستاد دیه استان یزد اهدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان