Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا- محدوديت تردد در معابر محدوده مرکزي شهر اصفهان از اول مرداد ماه سالجاري جايگزين طرح زوج و فرد مي شود .

به گزارش ايرنا، محدوديت تردد در معابر محدوده مرکزي شهر اصفهان روز يکشنبه با هدف مقابله با افزايش آلودگي هوا ، مديريت تردد خودروها و جايگزين کردن طرح زوج و فرد به تصويب شوراي اسلامي شهر رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يکي از اعضاي شوراي اسلامي شهر اصفهان در جلسه امروز اين شورا گفت: هزينه ورود به مناطقي که اين طرح در آنجا اجرا مي شود برابر با 10 هزار تومان است.
نصير ملت افزود :دريافت وجه از شهروندان براي اجراي اين طرح به عنوان ابزاري بازدارنده براي ورود به اين محدوده در نظر گرفته شده است.
وي گفت: براي ساکنان محدوده اين طرح با تخفيف 80درصدي و براي شاغلان و کسبه محدوده با تخفيف 20 درصدي اعمال مي شود.
رئيس کميسيون اقتصادي،حقوق و گردشگري شوراي اسلامي شهر اصفهان اضافه کرد: براساس آمار اعلام شده روزانه 2ميليون سفر درون شهري در اصفهان انجام مي شود و نياز است که براي توسعه فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومي، طرح ها و برنامه هايي در نظر گرفته شود.
وي ادامه داد: علاوه بر طرح هاي بازدارنده، ساخت پارکينگ در نزديکي ايستگاه هاي قطار شهري به توسعه فرهنگ ترافيکي کمک مي کند.
ملت گفت: خودروهاي امدادي، توانخواهان (معلولان) و جانبازان معاف از پرداخت جريمه بوده اما خودروهاي دولتي براي ورود به اين محدوده بايد ورودي بپردازد.
اصفهان يکي از شهرهاي آلوده کشور از نظر هواست و تردد روزانه بيش از 600 هزار دستگاه خودرو در خيابان هاي اين کلانشهر از دلايل اصلي بروز اين معضل است.
در سال هاي اخير طرح ترافيکي محدوديت تردد پلاک هاي زوج و فرد به منظور کاهش تردد خودروها در نقاط مرکزي شهر اصفهان اجرا شد.
هم اکنون شهر اصفهان داراي بيش از 2 ميليون و 300 هزارنفر جمعيت است.
/ 7153/ 6022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی اصفهان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی و نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام (ره) (نقش جهان) این شهر با مشارکت هیات امنای بازار و نهاد‌های مربوطه گفت: نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها اولین اقدام موثر هیات امنای بازار اصفهان و بر اساس درخواست‌های مردمی است و در این زمینه نهاد‌هایی مانند پلیس راهور و شهرداری مشارکت اثربخش داشتند.

مصطفی نباتی‌نژاد افزود: نظم‌دهی به بخش‌های دیگر بازار با مشارکت هیات امنا در دستور کار قرار دارد تا شاهد کاهش چالش‌ها و مشکلات در این ناحیه تاریخی و فرهنگی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد