Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@07:46:21 GMT

کشف ۳۱۸ تن انواع مواد غذایی احتکار شده در زنجان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۰۲۷۵

کشف ۳۱۸ تن انواع مواد غذایی احتکار شده در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان، سرهنگ جعفر کردلو  افزود: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام و کالای اساسی مردم توسط یک محتکر سریعاً موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی صورت گرفته یک انبار احتکار کالا در شهر زنجان شناسائی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری اداره تعزیرات از این انبار بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار داشت: در بازرسی از این انبار کالا در یکی از مناطق شهرستان زنجان در مجموع ۳۰۰ تن انواع برنج ایرانی و خارجی، ۷ تن نخود خارجی، ۷ تن عدس و ۴ تن لپه احتکار شده کشف کنند.

 کردلوتاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

کد خبر 4301561

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار نیروی انتظامی زنجان ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران خرم آباد بیرجند اشتغال مشهد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید

تاجیک با اشاره به نکات مهم در هنگام خرید و نگهداری تخم مرغ گفت: در هنگام خرید دقت کنید روی هر عدد تخم مرغ نام یا علامت تجاری واحد تولیدی، تاریخ تولید و تاریخ انقضا (به روز، ماه و سال) درج شده باشد.

به گزارش مهر، وی تاکید کرد: از مصرف تخم مرغ‌های شکسته یا دارای ترک در مواد غذایی به ویژه در تهیه غذا‌هایی که نیاز به طبخ ندارند (مانند خامه یا سس) باید خودداری شود.

به گفته تاجیک، تخم مرغ خام بر روی سطوحی که با مواد غذایی آماده خوردن در ارتباط هستند نباید قرار گیرد.

وی با اشاره به نحوه نگهداری تخم مرغ، افزود: تخم مرغ‌ها باید در یخچال و دمای زیر ۷ درجه سانتی گراد نگهداری شوند.

دیگر خبرها

  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان
  • راز لگد تاریخی آقای مو طلایی بالاخره فاش شد!
  • رژیم غذایی سالم برای جلوگیری از انواع سرطان
  • گرم کردن غذا در مایکروویو ممنوع/ ۵ دلیل برای استفاده نکردن از مایکروویو
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • رشد ۲۸ درصدی مبادلات تجاری از گمرکات کردستان در فروردین سال جاری
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ