Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@09:44:22 GMT

نگاهي به ليست تيم ملي؛ سورپرايز غيرمنتظره کي روش!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۰۲۸۲

نگاهي به ليست تيم ملي؛ سورپرايز غيرمنتظره کي روش!

خبرگزاري آريا- ليست تيم ملي فوتبال براي اردوي ترکيه اعلام شد. اما اين ليست غايبين سرشناسي نيز دارد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، در کمال تعجب نام چند بازيکن به چشم مي خورد که انتظار کنار گذاشتن آنها از سوي اهالي ورزش وجود نداشت. در فهرست جديد تيم ملي سيدجلال حسيني مدافع مياني پرسپوليس که يکي از نفرات اصلي ايران در جام جهاني 2014 بود، حضور ندارد و پرسپوليسي ها با اين وصف تنها 2 نماينده در ليست نهايي کي روش دارند که وحيد اميري و عليرضا بيرانوند خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاوه بر سيدجلال حسيني، دو بازيکن استقلال يعني وريا غفوري و سيد حسين حسيني گلر آبي پوشان نيز حضور ندارند تا شاگردان شفر چهار سهميه در جام جهاني را به خود اختصاص بدهند که شامل مجيد حسيني، روزبه چشمي، اميد ابراهيمي و پژمان منتظري خواهند شد. در نهايت کاوه رضايي بازيکن تيم شالروآ نيز آخرين خط خورده از فهرست کي روش است که در ليست انتظار حضور دارد و در صورت مصدوميت بازيکنان دعوت شده به اردو، سرمربي پرتغالي مي تواند از ليست رزرو خود استفاده کند. گفتني است علاوه بر بازيکناني که امروز از فهرست جام جهاني بازماندند، يک نفر نيز در روزهاي آتي از فهرست کي روش کنار گذاشته خواهد شد.
اما نکته جالب، حضور مسعود شجاعي در اين فهرست است. سرانجام پس از گذشت چند دهه از برگزاري جام جهاني، يک بازيکن ايراني اين فرصت را پيدا کرد تا حضور در سه جام جهاني را تجربه کند. مهدي مهدوي‌کيا و علي دايي اولين بازيکنان ايران بودند که بازي در دو جام جهاني را تجربه کردند. آنها در جام هاي 98 و 2006 حاضر بودند.
در جام جهاني 2014 هم اين فرصت به مسعود شجاعي، آندرانيک تيموريان، جواد نکونام، اميرحسين صادقي رسيد تا در دومين جام‌شان شرکت کنند. مسعود شجاعي حالا به اولين ايراني تبديل مي شود که پس از حضور در جام هاي جهاني 2006 و 2014 فرصت بازي در جام جهاني 2018 را هم پيدا کند. شجاعي با دردسرهاي زيادي به اين جام مي رسد. او ابتدا به خاطر مسائلي که برايش پيش آمد چند ماهي از تيم ملي کنار ماند و سپس آسيب ديدگي سومين جام جهاني‌اش را به خطر انداخت. بازيکناني مثل پژمان منتظري، کريم انصاري فرد، عليرضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد و احسان حاج صفي هم فرصت دارند تا به دومين جام جهاني‌شان بروند.
در فهرست اعلام شده براي تيم ملي ايران، رامين رضاييان و پژمان منتظري در دفاع راست، سيد مجيد حسيني، روزبه چشمي، مرتضي پورعلي گنجي و محمدرضا خانزاده در دفاع وسط و ميلاد محمدي در کنار علي قلي زاده  در سمت چپ تيم ملي حضور دارند. البته در اين فهرست محمدرضا خانزاده توان حضور در سمت راست خط دفاعي و پژمان منتظري توانايي بازي در مرکز خط دفاع را دارند تا سرمربي تيم ملي گزينه هاي زيادي براي انتخاب آرايش دفاعي خود در اختيار داشته باشد. با اين وجود عدم حضور سيد جلال حسيني و وريا غفوري در کنار حضور قلي زاده در خط دفاعي و دعوت از مجيد حسيني سورپرايزهاي فهرست کي روش براي ترکيب دفاعي ايران هستند.
کارلوس کي روش نام سه دروازه بان مدنظرش براي اردوي تيم ملي در استانبول و دو بازي تدارکاتي حساس تيم ملي انتخاب کرد و يک دروازه بان را نيز در ليست استندباي گذاشت. با اين وصف آيا بايد گفت اين سه دروازه بان از الان مسافران جام جهاني هستند يا آنکه ممکن است کار به جايي برسد که کي روش دست به انبار برده و از دروازه بان استندبايش استفاده کند. با اين همه به نظر مي رسد عليرضا بيرانوند، رشيد مظاهري و امير عابدزاده به عنوان سه دروازه بان تيم ملي انتخاب شده و سيدحسين حسيني بايد در انتظار اتفاقات و حوادث باشد تا نامش به ليست تيم ملي راه يابد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ليست تيم ملي کي روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد

سامسونگ در جهت سازگاری بیشتر گلکسی A35 با شبکه‌ی 4G، به‌روزرسانی غیرمنتظره‌ای برای این گوشی منتشر کرد.

به‌گزارش سم‌موبایل، جدیدترین به‌روزرسانی گوشی سامسونگ مدل گلکسی A35 دارای فرم‌ور A356BXXU1AXBB است و پشتیبانی از شبکه‌ی 4G TDD را گسترش می‌دهد. به‌روزرسانی مورد بحث در انحصار کاربران اروپایی است.

سامسونگ می‌گوید کسانی که در آلمان اقدام به خرید گوشی کرده باشند، نمی‌توانند از شبکه‌ی 4G TDD در کشور‌های بلژیک، دانمارک، فرانسه، لوکزامبورگ، هلند، اتریش، لهستان، سوئیس و جمهوری چک استفاده کنند. شبکه‌ی اینترنت اکثر کشور‌های نام‌برده از نوع 4G FDD است و احتمالاً کاربران با مشکل خاصی مواجه نخواهند شد.

علاوه‌بر گلکسی A35، خانواده‌ی گلکسی S24، خانواده‌ی گلکسی S23، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی A54 نیز این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی