Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: چک آخر استقلال هنوز پاس نشده است، اما ما با استقلالی‌ها همکاری می‌کنیم و در این خصوص مشکلی وجود ندارد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد حضورش در باشگاه استقلال و موضوع تسویه گسترش فولاد با این باشگاه بابت انتقال داریوش شجاعیان اظهار داشت: چک آخر استقلال هنوز پاس نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه مشکلات مالی زیادی دارد و منتظریم مبلغ طلب‌مان از طریق اسپانسر این باشگاه تأمین شود و در اولین فرصت به حساب باشگاه واریز شود. باید بگویم که ما با باشگاه استقلال همکاری می‌کنیم و در این خصوص مشکلی وجود ندارد. ما استقلالی‌ها را تحت فشار نگذاشته و نخواهیم گذاشت.

وی راجع به وضعیت سرمربیگری تیم گسترش فولاد در فصل آینده گفت: ما همچنان نظرمان روی آقای کریمی است. ایشان چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری دارد و با توجه به محل زندگی او در کرج، ممکن است بخواهد در تیم دیگری فعالیت کند. ما الان در تعطیلات به سر می‌بریم و ان‌شاءالله هفته آینده تکلیف سرمربی‌مان مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در خصوص مذاکره این باشگاه با رضا مهاجری برای فصل آینده بیان کرد: من در جریان این موضوع نیستم و شخصاً هیچ صحبتی با مهاجری نداشته‌ام.

نصیرزاده در خصوص تمدید قرارداد با بازیکنان گسترش فولاد تصریح کرد: ما با اکثر بازیکنان‌مان قرارداد سه چهار ساله داریم و مشکلی از این بابت نداریم. در خصوص سایر بازیکنان هم ابتدا منتظریم تکلیف سرمربی تیم مشخص شود.

وی در پایان درباره تمدید قرارداد با آندو تیموریان نیز خاطر نشان کرد: قرارداد آندو با ما یک ساله بود و در پایان فصل گذشته به پایان رسید. در خصوص فصل بعد هم هنوز با او صحبتی نکرده‌ایم. بعد از مشخص شدن سرمربی فصل آینده با تیموریان صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R39383/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گسترش‌ فولاد تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گسترش فولاد تبریز گسترش فولاد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان یک

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(28)

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران یک

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل: منصور باقری(4)

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • اکسیوس: بایدن شخصا در مذاکرات آتش‌بس غزه حضور داشته است
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد