Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:41:03 GMT

آغاز پرداخت وام ویژه دکتری/افزایش مبلغ وام

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۰۵۸۷

آغاز پرداخت وام ویژه دکتری/افزایش مبلغ وام

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از آغاز پرداخت وام تحصیلی ویژه دکتری و وام ضروری خبر داد و گفت: اعتبار وام ویژه دکتری از ۱۶۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ به ۲۲۵ میلیارد تومان در سال ۹۷ افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، ذوالفقار یزدان مهر ضمن اعلام این مطلب گفت: وام تحصیلی ویژه دکتری برای هر دوره سه ماهه به مبلغ ۱۸ میلیون ریال از طریق صندوق رفاه دانشجویان و ۲۱ میلیون ریال برای دریافت کنندگان وام از طریق بانک توسعه تعاون تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وام ضروری ویژه دکتری به مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای هر دانشجو یکبار در طول مقطع تحصیلی پرداخت می شود.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده وام ضروری عادی تا سقف ۶ میلیون ریال برای دانشجویان کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تعلق می گیرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: با تامین اعتبارات لازم برای پرداخت وام های دانشجویان دکتری و همچنین وام ضروری سایر مقاطع تحصیلی امکان ثبت نام و تقاضای وام مذکور از اول تا بیستم خرداد ماه فراهم شده است.

به گفته وی، آخرین مهلت ارسال اسامی و لیست وام ها روز یکشنبه بیستم خرداد ماه سال جاری خواهد بود و لازم است دانشگاه ها نسبت به ثبت نام، تایید و ارسال لیست های وام تسریع کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی و تمهیدات به عمل آمده، اعتبار وام ضروری از ۴۴.۷ میلیارد تومان در سال ۹۶ با ۴۷ درصد رشد به ۶۵.۲ میلیارد تومان در سال ۹۷ افزایش یافته است.

یزدان مهر افزود: وام تحصیلی نیز از ۱۳۴ میلیارد تومان عملکرد در سال ۹۶ با ۳۸ درصد رشد به ۱۶۵ میلیارد تومان در سال ۹۷ افزایش یافته است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: همچنین وام ویژه دکتری نیز در مجموع از ۱۶۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ به ۲۲۵ میلیارد تومان در سال ۹۷ با هم افزایی بانک توسعه تعاون افزایش یافته است.

وی در پایان با توجه به پیگیری تعدادی از دانشجویان دوره دکتری در خصوص عدم پرداخت برخی فهرست های وام دانشجویی اظهار داشت: صندوق رفاه دانشجویان کلیه لیست های وام دانشجویی را که به تایید معاونان دانشجویی دانشگاه ها رسیده و به صندوق ارسال کرده باشند، پرداخت کرده و هیچ فهرست وام دانشجویی در انتظار پرداخت در حوزه امور مالی صندوق نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام رئیس سازمان امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجويان وام ویژه دکتری وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت

مهلت ثبت‌نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 749293

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط