Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-07@20:48:49 GMT

اشکال دولت روحانی این است که دولتی کم کار است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۰۷۱۲

اشکال دولت روحانی این است که دولتی کم کار است

به گزارش«نماینده»، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در نشست استانی این حزب در مشهد با انتقاد از عملکرد دولت روحانی گفته است "اگر پشتکار، جدیت و پرکاری دولت احمدی‌نژاد در دولت روحانی بود، بسیاری از مشکلات شاید رنگ دیگری داشت. این را نمی‌توان انکار کرد که مجموعه مدیران دولت افراد خوبی هستند ولی به لحاظ سن و نبود انگیزه و یا اینکه تجربه این پست‌ها را در گذشته داشته‌اند، شاید آن پشتکار لازم را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

دبیرکل حزب کارگزاران که  در نشست حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی سخنرانی کرده می‌گوید "کشور باید دائم در حال مانیتور شدن توسط مدیران باشد. در خیلی از دستگاه‌ها اینگونه احساس می‌شود که گویی مسائل به صورت اتوماتیک پیش می‌رود."

**اشکال دولت روحانی این است که دولتی کم کار است

وی با بیان اینکه برخی اوقات، زمانی که یک فاجعه‌ای رخ می‌دهد، تازه آن زمان همه حواسشان جمع می‌شود، گفته است" آیا مسئولان سیاسی و امنیتی مسئله کازرون را نمی‌دانستند؟ این‌ها اشکال دولت است. حال هر چقدر هم وزارت کشور اطلاعیه دهد، باید این‌ها را پیش‌تر بیان می‌کردند. نخستین اشکال دولت روحانی این است که دولتی کم کار است. دولتی که پس از بالا گرفتن یک ماجرا تازه وارد می‌شود، دولت محافظه‌کاری است."

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی نوک پیکان انتقادات خود از عملکرد دولت روحانی را به سمت مدیران دولتی نشانه رفته و گفته است " گاهی اینطور احساس می‌شود که مدیران آرامش طلب هستند. جاه‌طلبی مثبت می‌تواند، خیلی از مشکلات کشور را پیش برد."

**گاهی احساس می‌شود که مدیران دولت آرامش‌طلب هستند

کرباسچی با اشاره به عدم توجه روحانی به مسائل قومیت‌گرایی در کشور ادامه داده است "بعد از این همه شعار و این همه تجربه آقای روحانی در حوزه سیاسی، مگر قرار نبوده در حوزه شایستگی‌ها کار بیشتری شود. این‌ها اشکالات دولت است و نباید دریغ کرد و آن را بیان نکرد. نباید دولت ترس داشته باشد.گاهی اوقات اینگونه احساس می‌شود کسانی که به پست‌هایی رسیدند، آن را یک غنیمت می‌دانند. این‌ها اشکال است و با این منطقی که قرار است یک حکومت ایده‌آل داشته باشیم، نمی‌خواند. 

به گزارش تسنیم دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در پایان با بیان اینکه اگر بخواهیم موفق شویم، باید مسیر ما این ادعا را ثابت کند که آیا حکومت دینی می‌تواند کشور را با این انگیزه‌ها اداره کند یا خیر؟ گفته است "فرصت‌ها به گونه‌ای نیست که بازگردد. این دوره‌ای که افرادی رای آورده اند، دیگر تکرار نمی‌شود. خدا نکند ما وسیله ناامیدی برای مردم شویم."

منبع: نماینده

کلیدواژه: اخبار سیاسی حزب کارگزاران کرباسچی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: رفع مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق روستایی، مرزی و محروم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت، امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات مهموئی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق روستایی، مرزی و محروم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است، اظهار کرد: مدیران دولت سیزدهم با همه توان در راستای رفع مشکلات مردم گام برمی‌دارند و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود.

وی با اشاره به ویژگی هم‌افزایی و هم‌گرایی مدیران در استان خراسان‌جنوبی، افزود: رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم به طور ویژه در دستور کار مدیران استان قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این جلسه پیرو مسائل مطرح شده در مراسم اعطای لوح سپاس ستاد عتبات عالیات به مردم روستای مهموئی برگزار شده است، اظهار داشت: کار مردم مهموئی و اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه که منجر به کسب عنوان روستای نمونه کشور و استان برای این منطقه شد، بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

وی با تشکر از مردم روستای مهموئی، متذکر شد: رفع مشکلات این روستا کمترین کار ممکن در قبال این اقدام بزرگ و قابل توجه مردم در این منطقه است.

قناعت با ذکر این نکته که رفع برخی مشکلات، زمان‌بر است، گفت: با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، برای رفع مشکلات این روستا برنامه‌ریزی می‌شود.

وی گفت: در راستای فرهنگ‌سازی کمک به عتبات عالیات و ایجاد رقابت مثبت بین مناطق مختلف استان، در هر روستا یا شهری که در زمینه مشارکت در توسعه اعتاب مقدسه پیشتاز باشد، طی مراسم ویژه‌ای از مردم تقدیر و در کنار آن برای رفع مشکلاتشان برنامه‌ریزی می‌شود.

در این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص راهکارهای رفع مشکلات روستای مهموئی همچون بهسازی راه، توسعه و بهینه‌سازی شبکه برق، روشنایی اطراف آرامستان و گلزار شهدا و زمین چمن بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایمنا، روستای مهموئی از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند است که به جهت اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه به عنوان روستای نمونه کشور و استان معرفی شده است، سال گذشته به‌طور میانگین هر نفر از مردم این روستا با ۷۵۰ نفر جمعیت، مبلغ ۴۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان به عتبات کمک کرده‌اند که در سطح استان و کشور یک رکورد است.

کد خبر 750791

دیگر خبرها

  • رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟