Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز بسیاری از مشکلات اصناف نظیر، مشکلات مالیات، شهرداری، بیمه حل نشده و ابراهیم درستی و هیئت رئیسه اتاق اصناف  نه تنها پاسخگو نیستند بلکه بار دیگر خود را در معرض انتخاب قرار داده اند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، انتخابات اتاق اصناف تهران فردا برگزار شده و اعضا از بین کاندیدا انتخاب خواهند شد، اما دروه قبلی اتاق اصناف عملکرد مناسبی نداشت و هنوز بسیاری از مشکلات اصناف پا برجا مانده و کسی از هیئت رئیسه فعلی پاسخگو نیست و حتی ابراهیم درستی نایب رئیس اتاق تهران بار دیگر کاندیدا شده تا ردای ریاست بر اتاق اصناف را بر تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اعضای اتاق اصناف تهران بودجه هیئت رئیسه در سال های اخیرشفاف نبوده، بودجه در صحن آمد و هیچ کس به آن رای نداد و در آخرین روزهای سال بودجه با تمهیداتی خاص رای آورد.

ایراد دیگری که به  هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران وارد است این بوده که بودجه سرفصل نمایشگاه ها را نداشت ، اشکالات دیگری اعم از عدم شفاف سازی هزینه ها، صنوف توزیعی در تولیدی ادغام شدند آن ها آورده ای داشتند و اعتراض داشتند که این آورده ها کجا مصرف شد.

 ابراهیم درستی نایب رئیس اتاق اصناف تهران مرد پرنفوذ و کاندیدای دور جدید 

حتی انتخابات چهار سال قبل ایراد داشت، قانون الان هم مشکل دارد، قانون تولیدی و توزیعی در اصناف وجود ندارد.

هنوز بسیاری از مشکلات اصناف نظیر، مشکلات مالیات، شهرداری، بیمه حل نشده و ابراهیم درستی و هیئت رئیسه اتاق اصناف  نه تنها پاسخگو نیستند بلکه بار دیگر خود را در معرض انتخاب قرار داده اند. ابراهیم درستی تنها نبوده و پشت وی به تیمی گرم است که او آن را راهبردی می کند و نفوذ بسیاری بر تصمیمات اتاق اصناف دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است

به گزارش جماران؛ یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: قانون مهریه ۲ الی ۳ سال است که معطل مانده و دست هیات رییسه است.

‌کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با ایلنا درباره تعیین تکلیف قانون مهریه و بحث مالیات بر آن گفت: منتظر هستیم فعلا دست هیئت رئیسه است و ۲ الی ۳ سال است که معطل است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه در جامعه مطرح می‌شود چرا برای هر چیزی مالیات در نظر گرفته می‌شود و افکار عمومی این مطلب را به کمبود بودجه کشور ارتباط می‌دهد، بیان کرد: ما مخالف مالیات بستن‌های بیخود هستیم، همیشه من مخالف بودم.


 

دیگر خبرها

  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی