Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@22:51:17 GMT

افزایش اعتبار وام ویژه دکتری در سال 97

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۰۸۰۷

افزایش اعتبار وام ویژه دکتری در سال 97

به گزارش پارس نیوز، 

ذوالفقار یزدان مهر ضمن اعلام این مطلب گفت: وام تحصیلی ویژه دکتری برای هر دوره سه ماهه به مبلغ 18 میلیون ریال از طریق صندوق رفاه دانشجویان و 21 میلیون ریال برای دریافت کنندگان وام از طریق بانک توسعه تعاون تعلق می گیرد.همچنین وام ضروری ویژه دکتری به مبلغ 30 میلیون ریال برای هر دانشجو یکبار در طول مقطع تحصیلی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده وام ضروری عادی تا سقف 6 میلیون ریال برای دانشجویان کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تعلق می گیرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: با تامین اعتبارات لازم برای پرداخت وام های دانشجویان دکتری و همچنین وام ضروری سایر مقاطع تحصیلی امکان ثبت نام و تقاضای وام مذکور از اول تا بیستم خرداد ماه فراهم شده است.

به گفته وی، آخرین مهلت ارسال اسامی و لیست وام ها روز یکشنبه بیستم خرداد ماه سال جاری خواهد بود و لازم است دانشگاه ها نسبت به ثبت نام، تایید و ارسال لیست های وام تسریع کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی و تمهیدات به عمل آمده، اعتبار وام ضروری از ۴۴.۷ میلیارد تومان در سال 96 با 47 درصد رشد به ۶۵.۲ میلیارد تومان در سال 97 افزایش یافته است.

یزدان مهر افزود: وام تحصیلی نیز از 134 میلیارد تومان عملکرد در سال 96 با 38 درصد رشد به 165 میلیارد تومان در سال 97 افزایش یافته است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: همچنین وام ویژه دکتری نیز در مجموع از 160 میلیارد تومان در سال 96 به 225 میلیارد تومان در سال 97 با هم افزایی بانک توسعه تعاون افزایش یافته است.

وی در پایان با توجه به پیگیری تعدادی از دانشجویان دوره دکتری در خصوص عدم پرداخت برخی فهرست های وام دانشجویی اظهار داشت: صندوق رفاه دانشجویان کلیه لیست های وام دانشجویی را که به تایید معاونان دانشجویی دانشگاه ها رسیده و به صندوق ارسال کرده باشند، پرداخت کرده و هیچ فهرست وام دانشجویی در انتظار پرداخت در حوزه امور مالی صندوق نیست.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دانشجو کارشناسی کارشناسی ارشد رشد پارس دکتری تحصیل وام پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی از پرداخت بیش از ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم استان خبر داد و گفت: به طور متوسط ماهیانه مردم استان بالغ بر یک میلیارد تومان صدقه به نیازمندان اهدا کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عبدالرحیم لطفی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 13 میلیارد تومان صدقه توسط امداد و مراکز نیکوکاری درسطح استان از سال گذشته تاکنون جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 34 درصدی داشته است.

وی گفت: در این مدت بیش از 8 میلیارد و 364 میلیون تومان از طریق روش‌های الکترونیکی شامل کد ussd، اینترنتی، خودپرداز، موبایل سنا، واریزبه حساب، کارتخوان و...پرداخت شده است. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی بیان کرد: بیشترین درآمد صندوق‌های صداقات مربوط به صندوق‌های خانگی بوده که بالغ بر 9 میلیارد تومان از این محل جمع آوری شده و به طور متوسط ماهیانه مردم نیکوکار استان بالغ بر یک میلیارد تومان صدقه به نیازمندان اهداء کردند. 

وی، تعداد کل مشترکین صدقات را 198 هزار و 53 مشترک برشمرد وافزود: از این تعداد 106 هزار و 738 مشترک صندوق صدقات کوچک، 3 هزار و 507 صندوق بزرگ معابر واماکن و 87 هزار و 808 مشترک دارای کد QR هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده مردم خیر و نیکوکار نیز در سرفصل‌های جهیزیه، مسکن، درمان، اشتغال تحصیلی، موردی و... هزینه می‌شود. 

لطفی با اشاره به اینکه پرداخت الکترونیکی، آسان‌ترین روش کمک به نیازمندان است تاکید کرد: هم استانی‌های عزیز داخل و خارج از استان می‌توانند با شماره گیری#056*8877* در مرکز استان و در سایر ادارات با کد همان شهر، مبلغ صدقه خود را پرداخت تا در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی برسد.  

به گفته وی برای تمامی مشترکین صنادیق کوچک صدقات برچسب کیوآر کد نصب شده که می‌توانند علاوه برپرداخت صدقه فیزیکی به صورت الکترونیکی نیز پرداخت کنند. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی از طراحی و اجرای نرم افزار اختصاصی کمیته امداد با نام «سامانه نیکوکاری» در راستای هوشمندسازی خدمات و تسریع در کمک رسانی به نیازمندان، دسترسی آسان در واریز کمک، جلوگیری از استهلاک پول ملی و... خبر داد.

لطفی خاطرنشان کرد: همه هموطنان به ویژه هم استانی‌های داخل و خارج از استان می‌توانند با دریافت این سامانه از نرم افزار کافه بازار و نصب برنامه مذکور بر روی گوشی تلفن همراه خود، همه کمک‌های خود را به هر نیتی که دارند پرداخت کنند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد
  • زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست
  • تخصیص ۷ همت اعتبار برای اجرای دارویار در فروردین
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه اعلام شد
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه سال تحصیلی آینده اعلام شد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد