Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@20:53:26 GMT

مهار آتش سوزی ساختمان 5 طبقه در خیابان کاشانی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۰۸۰۹

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت ۲:۵۱ دقیقه بامداد امروز(یکشنبه) حادثه آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در خیابان کاشانی، خیابان گل‌های دوم به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله ۳ ایستگاه با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه ۱۰ واحده بود که در طبقه همکف آن که پارکینگ بود چندین دستگاه خودرو و موتور سیکلت وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی گفت: زمانی که آتش نشان‌ها به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو پورشه، یک دستگاه خودرو ۲۰۷ و یک موتورسیکلت کاملا شعله ور و آتش در حال گسترش به اطراف است و دود غلیظی هم پارکینگ و طبقات بالا را پر کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران بیان کرد: آتش نشان‌ها با نفوذ به پارکینگ شروع به خاموش کردن آتش کردند و همزمان نیز گروه دیگری با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالای ساختمان که ساکنان در آنجا محبوس شده بودند، رفتند و توانستند ساکنان را از راه پشت بام، از ساختمان خارج کنند و در نهایت ۴۰ نفر از ساکنان این ساختمان بدون آسیب از ساختمان خارج شدند.

وی افزود: آتش در ساعت ۵:۲۶ دقیقه بامداد خاموش و محل تحویل عوامل انتظامی شد.

ملکی گفت: در این حادثه یک آتش نشان دچار آسیب دیدگی جزئی شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی آتش نشانی آتش سوزی خودرو موتورسیکلت شعله آسیب دیدگی آتش سوزی آتش نشانی آسیب دیدگی خودرو سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،  رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: انبار کالا شرکت چاکلز در میدان مهارت از ظهر امروز دچار آتش سوزی شده بود که  با حضور آتش نشانان ۱۲ ایستگاه، این حادثه پس از چند ساعت مهار شد.  
عیدی پور افزود:  این انبار ۲ هزار متر مربع مساحت داشت و  بسته‌های مواد غذایی از جنس پلاستیک و کارتن در آن قرار داشت که با فعالیت آتش نشانان در ۷ منطقه این انبار، آتش سوزی مهار و از گسترش آن به مناطق دیگر جلوگیری شد.  
عیدی پور اعلام کرد: در حال حاضر آتش نشانان در حال لکه گیری و خاموش کردن آثار باقی مانده از آتش سوزی هستند.   
کارکنان اورژانس ۱۱۵ فارس هم به همراه ۲ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و خودرو فرماندهی به محل حادثه اعزام شده بودند.
بنا بر اعلام روابط عمومی اورژانس فارس این حادثه مصدومی نداشت و عوامل اورژانس تا پایان عملیات مهار |آتش در صحنه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • برنامه جهانی غذا: برای مهار قحطی در غزه به آتش‌بس نیاز داریم
  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند
  • در راستای حفظ اراضی ملی ۳ دستگاه خودرو سنگین به پارکینگ منتقل شدند
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • تلاش برای مهار آتش‌سوزی وسیع در جنگل‌های جنوب غرب چین
  • ۱۱ مورد آتش‌سوزی اراضی ملی در استان سمنان مهار شد