Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - کریم انصاری‌فرد از نبرد مهاجمان تیم ملی سربلند بیرون آمد و توانست در لیست نهایی کی روش قرار بگیرد. 

به گزارش وب‌سایت نود، لیست نهایی کی‌روش بالاخره اعلام شد تا حدس و گمان‌ها برای آنهایی که قرار است بمانند و آنهایی که قرار است بروند به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معادله حذف یکی از مهاجمان آماده ایران هم بالاخره حل شد و قرعه به نام کاوه رضایی افتاد تا به جای روسیه در تهران تماشاگر بازی هم تیمی‌هایش باشد. بازیکنی که در کنار انصاری‌فرد دو گزینه‌ای بودند که احتمال حذف یکی از آنها وجود داشت. کدام فاکتور اما قرعه حذف را از کریم انصاری‌فرد به کاوه رضایی تغییر داد؟

در میان مهاجمان  آنهایی که توانایی بازی کردن در پست‌های دیگر را دارند شانس بیشتری داشتند تا در لیست نهایی قرار بگیرند و  همین مساله بود که احتمالا بلیت کریم انصاری‌فرد را برای سفر به روسیه تایید کرد. کاوه رضایی بازیکنی است که فقط در نوک خط حمله توانایی بازی کردن دارد و انصاری‌فرد در این مدت بارها در پست دیگری برای تیم ملی به میدان رفته است. 

بعد از جام‌جهانی برزیل، یش‌بینی می‌شد بعد از نیمکت‌نشینی محض انصاری‌فرد در جام‌ملت‌های آسیای گذشته و ظهور سردار آزمون و غیبت بعدی این بازیکن در چند لیست تیم ملی او نتواند حضور در دومین جام‌جهانی‌اش را تجربه کند اما عملکرد او سرنوشتش را جور دیگری رقم زد. انصاری‌فرد علاوه بر عملکرد بسیار خوبش در این سال‌ها و نگه‌داشتن خودش در اروپا یک تغییر اساسی داشت که شانس او را برای تجربه دومین جام‌جهانی‌‌اش بالا برد. بازیکنی که کی‌روش به برزیل برد یک مهاجم تک‌پسته بود که فقط توانایی بازی کردن در نوک خط حمله را داشت بود و بازیکنی که حالا به روسیه رفته بازیکنی با چند پست است.

او در این مدت توانسته علاوه بر گلزنی، قابلیت‌های دیگرش را هم تقویت کرده و در پست‌های دیگری هم برای تیم ملی بازی کند. حاصل این تغییر این بود که کریم انصاری‌فرد در 5 بازی از 8 بازی آخر تیم ملی در ترکیب قرار گرفته است و در 4 بازی در پستی به غیر از مهاجم نوک به میدان رفته  و درخشیده و دو گل حاصل تلاشش در پست غیرتخصصی بوده است. بازیکنی که در لیست نهایی کی‌روش هم ماند و نامش در میان هافبک‌ها ثبت شد تا مزد تلاش و تغییرش را با حضور در دومین جام‌جهانی بگیرد.

 

30388

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی جام جهانی 2018 ویژه کارلوس کی روش کریم انصاری فرد تیم ملی ایران جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم مصری لیورپول پس از درگیری هفته گذشته با یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، همچنان یکی از موضوعات اصلی بحث و گفت‌وگوهای اهالی فوتبال است.

ستاره ۳۱ ساله در حالی‌که برای تعویض و ورود به زمین آماده می‌شد، ابتدا از دست دادن با کلوپ خودداری کرد و این باعث شد که این زوج در کنار خط با یکدیگر وارد یک درگیری لفظی شوند.

سونس ستاره مصری را به خودخواهی متهم کرد و مدعی شد که صلاح اغلب از تعویض و خارج شدنش از زمین و یا آغاز بازی از روی نیمکت ناراضی است. او همچنین درگیری این بازیکن با سادیو مانه را هم یادآوری کرد.

او گفت:«در فصل‌های اخیر و همین فصل، هر زمان که صلاح از بازی تعویض و خارج شده همیشه ناراضی بوده است. این بعضی مواقع خوب است، بازیکنان باید انگیزه داشته باشند و برای بیشتر بازی کردن تلاش کنند، اما تا وقتی که به تیم آسیب نرسد.

صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام. نمی‌دانم دیدگاه افراد داخل باشگاه به او چیست اما من در بیرون می‌بینم که خودخواهی او به شکل آشکاری اذیت‌کننده ‌و مشکل‌ساز است. همانطور که در درگیری با کلوپ دیدیم.»

دیگر خبرها

  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • تحقق سند تحول آموزش و پرورش جدی گرفته شود
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد