Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@14:52:10 GMT

خداحافظی احساسی مارکیزیو با بوفون

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۰۸۸۸

خداحافظی احساسی مارکیزیو با بوفون

کلودیو مارکیزیو هافبک ایتالیایی یوونتوس در لحظه خداحافظی با بوفون به شدت احساساتی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جان لوییجی بوفون برای آخرین بار درون دروازه یوونتوس قرار گرفته و برای همیشه پس از دیدار با ورونا از این تیم خداحافظی کرد.

سنگربان باتجربه یوونتوس در دقیقه ۶۴ تعویض شد و بعد از خوش و بش با بازیکنان خودی و رقیب، روی نیکمت یوونتوس قرار گرفت اما جالب اینجاست که کلودیو مارکیزیو در این میان نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک ایتالیایی بیانکونری در لحظاتی که بوفون‌ با تک تک بازیکنان در حال خوش و بش بود، به یکباره احساساتی شد و در هنگام بغل کردن بوفون در آغوش او گریه کرد تا لحظاتی ماندگار را در روز خداحافظی سنگربان دوست داشتنی بیانکونری رقم بزند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کلودیو مارکیزیو باشگاه یوونتوس جان لوئیجی بوفون کاپیتان یوونتوس کلودیو مارکیزیو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی علی کریمی فوتبال جهان برانکو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!

یکی از پیشکسوتانی که روز جمعه در تمرین استقلال حضور یافته بود، حمید بابازاده دروازه‌بان سابق آبی‌ها بود. بابازاده که سال‌ها به عنوان مربی گلر‌ها در استقلال فعالیت می‌کرد با اعضای استقلال و به خصوص سید حسینی گلر این تیم خوش و بش گرمی داشت.

سید حسین حسینی که دوازدهمین فصل حضور در استقلال را سپری می‌کند همراه با بابازاده عکسی را به یادگار گرفت و ساعتی قبل این تصویر را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

کاپیتان آبی پوشان خطاب به بابازاده در اینستاگرامش نوشت: “حمید خان عزیز دیدن شما بعد از چند سال باعث افتخار بود همیشه مدیون شما هستم”.

کاپیتان استقلال با قلب آبی رنگ در پایان متن خود اراداتش به حمید بابازاده را نشان داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • خداحافظی احساسی: دیوار زرد اشک رویس را در آورد
  • عکس | پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش + عکس
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما