Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@18:12:13 GMT

«پپ گواردیولا»؛ گرانترین مربی فوتبال جهان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۰۹۸۰

«پپ گواردیولا»؛ گرانترین مربی فوتبال جهان

به همین دلیل مطبوعات انگلیس او را مرد ۶۰ میلیونی نامیدند. او بعد از تمدید قراردادش با سیتی برای مدت ۲ سال تبدیل به گرانترین و پردرآمدترین مربی دنیا شد. دستمزد او با این قرارداد از ۱۷ میلیون یورو در سال به ۲۳ میلیون یورو افزایش پیدا کرد که با احتساب پاداش‌ها برایش بیشتر از این هم خواهد شد.

پپ که پیش از این در سیتی ولخرجی زیادی هم برای خرید بازیکن کرده بود اعلام کرده که قرار نیست مانند فصول قبل این تیم هزینه زیادی برای خرید بازیکن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که مطبوعات جزیره، مخصوصا روزنامه «سان» ادن آزارد، ستاره بلژیکی چلسی را به تیم آبی‎پوش منچستر نسبت دادند و خرید این بازیکن مطمئنا هزینه زیادی برای مالک ثروتمند تیم در بر خواهد داشت. این روزنامه نوشته سیتی حاضر است برای خرید آزارد حتی تا ۱۰۰ میلیون یورو هم پرداخت کند.

مهر

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ بازیکن و مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال دعوت شدند

۳۵ نفر از بازیکنان و مربیان والیبال آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های مختلف سنی دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ۲۹ بازیکن و aa مربی از آذربایجان غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال مردان ایران در رده‌های سنی مختلف دعوت شدند.

در این راستا بازیکنان آرمین آسیایی، علی فرامرز، محمد سلطانی و مربی ایرج مهدی‌زاده به تیم ملی دانش‌آموزی دعوت شدند.

محمدامین ملکی، متین قهرمانی، امیرمحمد رفیعی، امیررضا سعادت ساری بی گلو، هادی غلامی، فرزین قادری، علی شیخ زاد و امیر محمد نوری نیز بازیکنانی هستند که به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند. در این رده سنی حامد حج به عنوان مربی حضور دارد.

حسین پایاب، رضا عزیزی، امیررضا عباسی، سبحان نژادی، آرین محمودی نژاد، پدرام بابایی و یاسین امری هفت بازیکن دعوت شده به تیم ملی جوانان هستند که در این رده نیز امین علی‌اکبری به عنوان مربی به تیم ملی دعوت شد.

در تیم بزرگسالان نیز میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، مبین نصری، میثم صالحی، امیرحسین توخته، محمد ولیزاده، رضا رضایی، محمدرضا حضرت‌پور، بردیا سعادت، متین احمدی و محمد بربست به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

در این رده سنی عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری به عنوان مربیان تیم ملی حضور دارند.

جالب است بدانید از ۳۵ نفر بازیکن و مربی فوق‌الذکر ۳۳ نفر سهم مرکز آذربایجان‌غربی یعنی شهرستان ارومیه است.

کد خبر 745172

دیگر خبرها

  • ۳۵ بازیکن و مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال دعوت شدند
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال!‏
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • سعودی‌ها مشتری ستاره گواردیولا در منچستر سیتی 
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای یک ستاره
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای جذب دی‌بروینه!
  • باشگاه ۳۰ ساله‌های فوتبال جهان با پادشاهی هری کین