Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:08:53 GMT

محکومیت عاملان کشتار تشی باشت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۰۶۱

محکومیت عاملان کشتار تشی باشت

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهکیلویه و بویر احمد گفت: در عرض کمتر از ۳ ماه باهمکاری خوب دستگاه قضای شهرستان باشت هرکدام از متخلفان شکار تشی به پرداخت یک میلیون ریال جزای نقدی درحق صندوق دولت و۸ میلیون ریال جریمه ناشی از ضررو زیان شکار تشی محکوم شدند. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ اجتماعی محیط زیست نظرات

به گزارش خبرگزارش تسنیم به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهکیلویه و بویراحمد، همکاری خوب محیط زیست, نیروی انتظامی ودستگاه قضا درکهگیلویه وبویراحمد باعث به دام افتادن متخلفان شکار تشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  محسن جعفری‌نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در آخرین روز از اردیبهشت 97 گفت: در کمتراز 3 ماه باهمکاری خوب دستگاه قضای شهرستان باشت رای متخلفین شکار یک قلاده تشی صادرشد.  

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به تشریح زمان و مکان وقوع تخلف پرداخت و افزود: درروزهای ابتدایی اسفند 96 مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان باشت , براساس گزارش مردمی  متوجه حضور 2 نفر متخلف می شوند که با تجهیزات کامل به قصد شکار بصورت شبانه وارد منطقه آزاد اطراف روستای آبدگاه شهرستان باشت می شوند.

جعفری نژاد افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان  با همکاری پاسگاه انتظامی آبدگاه باشت موفق می‌شوند شبانه متخلفان را دستگیر کنند.

وی افزود:دراین راستا  مامورین موفق می شوند , از متخلفین لاشه یک قلاده تشی به همراه چراغ قوه و چوب دستی که متخلفین از آنها برای شکار استفاده کرده بوند کشف و ضبط کنند.

 این مقام مسئول گفت: برای اعمال قانون برای متخلفین پرونده ای تشکیل و به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

وی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از همکاری خوب مراجع قضایی, انتظامی و شعبه اول دادگاه عمومی باشت با این اداره  افزود: سرانجام پس از 3 ماه رسیدگی هرکدام از متخلفین به پرداخت مبلغ یک میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و8 میلیون ریال جریمه ناشی از ضررو زیان شکار تشی (جریمه حقوقی جرم) و مصادره چراغ قوه محکوم شدند.

انتهای پیام/

R7856/P34399/S2,23/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد