Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@15:51:57 GMT

شبنم قلی خانی در خاطرات سیاه و سفید +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۰۹۱

شبنم قلی خانی در خاطرات سیاه و سفید +عکس

رکنا: شبنم قلی خانی با انتشار عکسی متفاوت اینستاگرام خود را به روز کرد.

وی با انتشار این پست نوشت :

اینروزها

مجالی نیست برای دیدن خودم

درآینه که هرگز

حتی عکس هایم سیاه و سفید اند

ومن

مدام لبخند گم شده ام را میجویم

و گاهی نیز خودم را

به راستی که نمیدانم کیستم ( اینروزها )

گمشده ام در خاطرات سیاه و سفید

و خیره به آن کوچه که در آن

سر به راه قدم برمیداری

و من سالهاست چشم انتظارم

که آرام آرام

نزدیک شوی و شریک این قهوه تلخ

(نگین مرادی)

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت قهوه سیاه و سفید عکس انتشار اینستاگرام شبنم قلی خانی عکس حوادث قتل وحید مرادی شرور تجاوز تهران حوادث تهران ازدواج ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مُهمدی: برای بردن حریف ازبک به خودم اطمینان داشتم

علیرضا مُهمدی می‌گوید شاید مربیان بعد از آنکه در تایم اول ۲ بر صفر از حریف ازبکش عقب افتاد، به او برای جبران نتیجه اطمینان نداشتند، اما خودش باور داشت که در خاک امتیاز خواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از کسب آخرین سهمیه المپیک پاریس از سوی علیرضا مُهمدی، طالب نعمت‌پور مربی تیم ملی فرنگی ضمن تبریک به خانواده کشتی و مردم بابت تکمیل سهمیه‌ها، گفت: علیرضا کشتی سخت و سنگینی با حریف ازبک داشت که عنوان‌دار جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی اخیر بود. او یکی از تاپ لِول‌های این وزن است، اما علیرضا مُهمدی هم در یک سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و امروز هم توانست به سهمیه المپیک برسد. امیدواریم این روند خوب تا المپیک حفظ شده و او یکی از افتخارآفرینان کشتی ما در پاریس باشد.

در ادامه مُهمدی نیز درباره حریف فینالش اظهار داشت: خدا را شکر تاکتیکی را که با آقا طالب (نعمت‌پور)  کار کرده بودیم، اجرا کردم. مربیان زیاد اطمینان نداشتند که بتوانم در وقت دوم امتیاز از دست داده را جبران کنم، اما خودم اعتمادبه‌نفس لازم را داشتم و مطمئن بودم که می‌توانم در تایم دوم نتیجه را جبران کنم. این سهمیه را به مردم ایران و مردم خوب ایذه‌ تقدیم می‌کنم.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی فرنگی هم در خاتمه ابراز امیدواری کرد که در کمتر از 100 روز آینده تیم ملی به آمادگی لازم جهت شرکت در المپیک برسد.

او همچنین ضمن تقدیم این نتیجه به مردم، از فدراسیون کشتی بابت امکاناتی که در اختیار تیم‌های ملی قرار داده است، تشکر کرد و گفت: از همه همکارانم و مربیان سازنده که در این افتخار سهیم بودند سپاسگزارم و امیدوارم در المپیک شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • مُهمدی: برای بردن حریف ازبک به خودم اطمینان داشتم
  • با این خشکبار نه مویتان سفید می‌شود نه می‌ریزد!
  • با این خشکبار نه مویتان سفید می شود نه می‌ریزد!
  • فرهاد آئیش: از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم
  • انتشار خاطرات منفورترین نخست وزیر تاریخ بریتانیا