Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ دکتر علی نوذرپور در دیدار صمیمانه با کارکنان اداره روابط عمومی منطقه ۲۲ که به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شده بود، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و هفته روابط عمومی، انعکاس صحیح و صریح اخبار مدیریت شهری را به شهروندان حق آنها دانست و بر تغییر مدیریت"شهر مبنا" به مدیریت "محله مبنا"تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از رسالت‌های مهم روابط عمومی‌ها را انعکاس اخباری دانست که ، برای شهروندان به یک حق تبدیل شود و ادامه داد: می‌توان برای تحقق این حق و اقدامات نوین از همان فشار اجتماعی شهروندان استفاده کرد.

نوذرپور در ادامه اظهار داشت : برنامه‌ریزی و مدیریت محله‌ای می‌تواند به مدیریت شهری برای رفع نیازهای واقعی مردم کمک کند و شهر را در راستای پاسخگویی به نیازهای محله‌ای هدایت کند.

نوذرپور با بیان اینکه برنامه های مدیریت شهری را به شهروندان اعلام کنیم و از آنها نظر بخواهیم ادامه داد: استفاده از نظرات شهروندان در تصریح تصمیمات مدیریت شهری بسیار اثرگذار است.

شهردار منطقه ۲۲ با تاکید بر نظارت شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، افزود: ترجیح مصلحت شهر و شهروندان برمنافع گروهی و شخصی، شفافیت در تصمیم‌گیری، پاسخنگویی، مسئولیت‌پذیری، رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسان از جمله اصول و ارزش‌هایی است که بدنبال تحقق آن هستیم.

نوذرپوربا بیان اینکه با الگوسازی کلان شهری در منطقه، مدیریت را پیش می‌بریم بر پرهیز از تمرکز زدایی و تمرگز گرایی تاکید کرد و ادامه داد: تنها شهرهایی قابلیت رقابت پذیری، توسعه و پیشرفت را دارند که مدیریت "دانش- محور" داشته باشند.اینکه بتوانیم با تعامل و معرفی ظرفیت‌های شهر در سطوح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی در جذب سرمایه‌های انسانی و مالی کمک کنیم مبنای مدیریت است نه اینکه در را روی خود ببندیم و به منابع شهر صرفاً بسنده کنیم؛ چرا که این نوع عملکرد پاسخگوی نیازهای مدیریت شهری در وضعیت کنونی نیست.

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به لزوم تغییر مدیریتی از "مدیریت صرفاً کالبدی به مدیریت فرهنگ مبنا " گفت: شهر یک سازمان اجتماعی است و دارای روح و روان و فرهنگ است. بنابراین صرفاً با اجرای پروژه‌های عمرانی چون احداث پل و تونل و معبر نمی‌توان آن را مدیریت کرد بلکه با مشارکت شهروندان در مدیریت شهری باید شهر را اداره کرد.

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به مدیریت نوآورانه روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، تاکید کرد: آقای خامسیان نگاه نوآورانه به مقوله روابط عمومی دارد و انتقادات هم از ایشان به همین سبک بوده است و همکارانشان در روابط عمومی به خوبی با این نگاه فعالیت می‌کنند.

نوذرپور در پایان با اهدائ لوح سپاس و شاخه گل از زحمات و تلاش های پرسنل روابط عمومی منطقه ۲۲ تشکر کرد و به آنان توصیه کرد که با روحیه بالا و مشارکتی برای انجام امور محوله اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توسعه و پیشرفت حقوق رسانه روابط عمومی شهرداری سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر اینکه مدیریت شهری مکلف به ارائه خدمات به شهروندان در شهر و ایجاد تعامل با رسانه‌ها برای ارائه بهتر این خدمات است، اظهار کرد: در حال حاضر با وجود بعضی از مسائلی که شهر با آن مواجه است، شاید نتوان به سرعت به نقطه مطلوب رسید، اما نقش رسانه‌ها ضمن مطالبه‌گری، ترویج امید و آگاهی‌سازی به شیوه‌ای درست است و مدیریت شهری نیز مکلف است تا به این مطالبه‌ها پاسخ دهد.

وی افزود: احصای مشکلات اصفهان باید در یک گفت‌وگوی جدی قرار گیرد تا بتوان به بررسی مشکلات آن پرداخت، چراکه دغدغه امروز مدیریت شهری علاوه‌بر اصفهان ستیزی، اصفهان گریزی است و رسانه‌ها به‌طور جدی باید برای رفع این مشکل با مسئولان شهری به گفت‌وگو بپردازند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: آب، هوا، محیط زیست و فرونشست از مشکلات فعلی این کلان‌شهر است، اما به جرئت می‌توان گفت، طی دو سال اخیر خدمات و اقدامات بسیاری از سوی مدیریت شهری برای رفع این مشکلات انجام شده است.

نادرالاصلی با بیان اینکه رسانه‌های اصفهان برای شهروندان آن‌گونه که باید به امیدآفرینی در شهر نپرداختند، افزود: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

کد خبر 747899

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز