Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد پیرو اطلاعیه شماره ۱۹ شنبه مورخ ۹۷/۰۲/۲۹ بر اساس  نقشه‌های  پیش‌یابی هواشناسی  با گذر تدریجی  یک سامانه بارشی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب،  رگبار و رعدوبرق و وزش باد  شدید موقت در برخی نقاط به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: از فردا تا روز دوشنبه به تناوب شرایط برای رخداد بارش‌های رگباری و بهاره در سطح استان کردستان فراهم است.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی، اظهار کرد: از فردا تا روز دوشنبه به تناوب شرایط برای رخداد بارش‌های رگباری و بهاره در سطح استان کردستان فراهم است.

وی افزود: اوج فعالیت سامانه بارشی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش‌بینی شده است که شدت و مقدار بارش در روزهای جمعه و شنبه بیشتر محدود به نیمه شرقی و ارتفاعات استان است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه بارش‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه همه نقاط استان را در برمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: ماهیت بارش‌های بهاره اغلب رگباری، کوتاه مدت و به صورت نقطه‌ای خواهد بود.

پناهی از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه را صاعقه، آبگرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، امکان ریزش کوه، رانش زمین در مناطق مستعد و بارش تگرگ عنوان کرد.

کد خبر 745765

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران و رعدوبرق
  • تداوم بارش‌های رگباری در جنوب شرقی کشور
  • وقوع رگبار باران در ارتفاعات/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور
  • وقوع رگبار باران در ارتفاعات
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید