Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@18:45:44 GMT

سه روش مشارکت مردم در افطاری نذری

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۱۹۹

مدیرکل امور اجرایی مشارکتهای مردمی کمیته امداد برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، ابوالقاسم رستگار، مدیر کل امور اجرایی مشارکتهای مردمی کمیته امدادبا اشاره به آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذر افطاری مردم، گفت: امسال تلاش شده خیرانی که نذر افطاری دارند شناسایی و با ساماندهی کمک های آنها، سفره افطاری برای نیازمندان پهن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، صنوف ، دستگاه‌های دولتی میتوانند کمکهای خود را در قالب غذای آماده، سبد کالا، نیازمندان را برای سفره اطعام خود دعوت کنند.

وی در ارتباط با نحوه مشارکت مردم برای افطاری نذری افزود: خیران می توانند نذر افطاری خود را به سه روش از طریق شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷* ، پرداخت از طریق اپیلیکیشن سکه و سنا و یا مراجعه به سایت emdad.ir به راحتی پرداخت کنند.

رستگار به اهمیت ضرورت شناسایی خانواده‌های محروم و نیازمند برای توزیع کمکهای مردمی اشاره کرد و افزود: کمیته امداد با شناسایی دقیق نیازهای خانوادههای محروم از قبیل نیازهای درمانی، معیشت ، مسکن، آموزش و ... کمک های نیکوکاران را بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

مدیر کل امور اجرایی مشارکتهای مردمی کمیته امداد گفت: کمکهای نقدی و غیر نقدی خیران در مناطق دور از دسترسی که امکان حضور خیر وجود ندارد به نیابت از آنان در وعده‌های سحری و افطاری در اختیار خانواده های تحت حمایت قرار خواهد گرفت.

رستگار با بیان به اینکه در سال ۹۶ حدود ۶۴ میلیارد تومان با مشارکت خیران برای اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان جذب شد گفت: کمکهای خیران نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ ،رشد ۹۵ درصدی داشت.

مدیر کل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به اجرای برنامههای کمیته امداد در ماه مبارک رمضان گفت: ثبت نام از حامیان جدید در پایگاههای برگزاری مراسم شب های قدر و نماز جمعه ، تجلیل از خیران ویژه استان های سراسر کشور در همایش والی مهر، هماهنگی ها ی لازم با هیئت امنای مساجد ،خیریه ها، تکایا ، حسینه ها و مصلی های نماز جمعه برای پرداخت فطریه ها و کمک های حامیان به ویژه در شبهای قدر از جمله برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان امسال است.

رستگار با اشاره به اینکه در رمضان سال گذشته ۲۴۰ هزار ثبت‌نام از حامیان انجام شده است که بیشتر این حامیان از طریق برنامه ماه عسل با طرح محسنین آشنا شده‌ بودند گفت :یکی از برنامه های امسال کمیته امداد ثبت نام حامیان جدید در سراسر کشور است که حامیان نیکوکار می توانند با هدف حمایت از فرزندان ایتام و محسنین علاوه بر مراجعه بهپایگاه‌های کمیته امداد در هر شهرستان از طریق روش هایی از جمله سایت Mohsenin.ir ، تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷،نصب اپلیکیشن های سکه ، سنا، بله در این طرح به شکل غیرحضوری ثبت نام کنند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، مدیر کل امور اجرایی مشارکتهای مردمی کمیته امداد یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد را اجرای طرح "مفتاح الجنة" دانست و افزود: در این طرح مسئولان عالی‌رتبه در استان برای دیدار با خانواده‌های نیازمند دعوت شده و متناسب با مشکلات و نیازهای هر خانواده و همچنین امور مرتبط با حوزه کاری مسئول مدعو خدماتی را با هدف گره گشایی به خانواده نیازمند ارائه خواهند داد.

وی از برگزاری برنامه جشن رمضان در پارک گفتگو و برپایی بازارچه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد به مدت ۳۰ شب در ماه مبارک رمضان خبر داد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزون به پنج هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه پنج هزار و ۳۰۳ خیر در سال گذشته به جمع حامیان ایتام و محسنین پیوستند اظهار کرد: تعداد حامیان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ماقبل آن ۱۳ درصد رشد داشته است.

در خراسان شمالی ۸ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که بیش از ۲۷ هزار حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

حامیان، مردم مومن و خیر این استان پارسال ۹۶۰ میلیارد ریال به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند.

خبرنگار: فواد چاهی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225410 برچسب‌ها خیرین ایتام

دیگر خبرها

  • ۴۹ هزار افطاری ساده در اردبیل برپا شده است
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان
  • بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • گسترده شدن سفره افطاری ۲۰۰ متری در اهواز
  • افزون به پنج هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • تجلیل از خیران و حامیان ایتام کمیته امداد استان اردبیل
  • ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل هستند