Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز زنجان ،مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان  گفت: در حال حاضر بازار حراج فصلی و عرضه مستقیم محصول سیر با همکاری مجموعه پایانه صادراتی و مرکز پشتیبانی میادین میوه و تره بار استان در محل اتوبان زنجان_ قزوین، جنب عوارضی ایجاد و آماده پذیرش حضور تولیدکنندگان بدون اخذ هیچ گونه هزینه ای برای عرضه مستقیم به صورت عمده و خرده فروشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری افزود: تجار و صنایع فرآوری نیز می توانند با مراجعه به این بازار حراج فصلی، به صورت مستقیم و بدون واسطه سیر مورد نیاز خود را تامین کنند.

وی  با اعلام اینکه شهرستان طارم استان زنجان دومین تولید کننده سیر در کشور است افزود: بهره برداران طارمی امسال از 2 هزار هکتار سطح زیر کشت سیر در این شهرستان بالغ بر 80 هزار تن محصول برداشت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زنجان سیر سیر طارم کشاورزی بازار سیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از بورس کالا، این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱است، با قیمت پایه ۹۴ میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم، و با حداقل خرید ۱۰ کیلوگرم با شرایط اعلامی مندرج در آگهی بورس کالا، فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران عرضه می‌شود.

بر اساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، عرضه سبد زعفران محصول تولید سال ۱۴۰۱ بر پایه استاندارد ملی ایران (شامل رشته‌ای بریده درجه یک ۶/۳۹ درصد، رشته‌ای بریده درجه دو ۲۲/۸۱ درصد، رشته‌ای بریده درجه سه ۲۶/۷۳ درصد، رشته‌ای درجه یک ۲۱/۳۲ درصد، رشته‌ای درجه دو ۱۹/۶۰ درصد، رشته‌ای درجه سه ۳/۱۰ درصد و زعفران دسته‌ای ۰/۰۵ درصد) است.

بر اساس اطلاعات اعلامی؛ محل تحویل این محصول، استان خراسان رضوی- شهرستان مشهد، بلوار سازمان آب، بعد از دفتر روزنامه خراسان، اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان مشهد بوده و محصول در بسته‌های نایلونی مخصوص پلمپ شده‌ی حداکثر ۵ (پنج) کیلوگرمی بسته بندی شده است که حداقل خرید مجاز ۱۰ کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

در آگهی این عرضه آمده است: خریدار قبل از خرید، مکلف به رویت کالا و کسب اطمینان از کیفیت آن هستند و درصورت عدم تحویل کالا حداکثر تا ۶ (شش) روز کاری پس از مهلت مجاز تحویل، خریدار مشمول پرداخت هزینه انبارداری معادل ۴۰ (چهل) ریال برای هر گرم کالای باقی مانده (روزانه) از موعد زمان تعیین شده خروج کالا خواهند بود وافت احتمالی کیفی ناشی از عدم خروج به موقع کالا نیز بر عهده خریدار خواهد بود.

آنالیز محصول عرضه شده نیز مطابق جدول شماره ۱ فیزیک و شیمیایی استاندارد ملی (۱-۲۵۹) است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، هدیه و سوغات در گله‌دار