Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@20:52:21 GMT

تازه ترین خبرها از سریال پرطرفدار «ستایش 3»

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۲۷۲

مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه در پاسخ به اینکه آیا نرگس محمدی در فاز جدید کاراکتر «ستایش» را همچنان ایفا خواهد کرد، بیان کرد: ستایش ادامه همان فصل دوم است. با توجه به اینکه داستان فصل سوم از فردای همان پایان فصل دوم شروع می‌شود، کاراکتر ستایش را خود نرگس محمدی ایفا می‌کند. اما مشکلی که وجود دارد این است که این بازیگر در سریال آقای تخت‌کشیان حضور دارد و قرار بود قراردادش خرداد ماه تمام شود اما ظاهرا کار آن‌ها به طول می‌انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: با توجه به اینکه فاصله زمانی بین فصل ۲ و ۱ وجود ندارد و به لحاظ ظاهری باید خود این بازیگر نقش ستایش را ایفا کند. اگر فاصله زمانی وجود داشت می‌توانستیم از بازیگر دیگری استفاده کنیم اما چون فاصله‌ای وجود ندارد باید خود او کاراکتر ستایش را ایفا کند.

روشن‌روان در پاسخ به این پرسش که آیا وقفه‌ای که در تولید فاز ۲ و ۳ ایجاد شده است، مخاطب را سردرگم نمی‌کند، توضیح داد: وقفه‌ای افتاده است اما مشکلی ایجاد نخواهد کرد؛ چرا که چند قسمت خلاصه می‌رویم و بعد فصل سه را ادامه می‌دهیم. تاکنون نیز ۳۰۰ دقیقه از کار تصویربرداری شده است.

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه سه در پایان درباره زمان پخش این مجموعه توضیح داد: به جهت اینکه کار تولید «ستایش» به طول می‌انجامد، این مجموعه سال ۹۸ پخش خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تلویزیون ستایش 3 سریال پرطرفدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.
 
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت:  قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
 
چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…
 
قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…
 
یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت