Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس فریدون همتی در دیدار بااعضای شورای شهر و شهردار بندرعباس افزود: ۴۲ درصد شهر بندرعباس را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که به دلیل نبود دسترسی آسان امکان خدمات رسانی مناسب در این محلات وجود ندارد.
وی با اشاره به طرح ملی بازآفرینی شهری افزود: تا پایان ماه رمضان دو خیابان ۱۶ و ۲۴ متری در محله چاهستانی‌ها به منظور دسترسی آسان بازگشایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار هرمزگان درباره ساماندهی بلوار ساحلی بندرعباس نیز گفت: برای توسعه گردشگری در ساحل بندرعباس باید تعیین تکلیف بازارماهی فروشان شماره دو، ممنوعیت تردد خودرو در ساحل، احداث پارکینگ، زیبارسازی ساحل بایددر دستور کار باشد.
همتی افزود: مطالعات گسترده‌ای به منظور ساماندهی خور‌های بندرعباس صورت گرفته که فرصت‌های خوبی برای گردشگری تبدیل می‌شود.
وی از احداث اولین مجتمع آموزشی استان برگرفته از فضا‌های متعدد آموزشی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی خبر داد و گفت: این مجموعه به عنوان اولین شهرک یا شهر مدرسه‌ای در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس احداث خواهد شد.
استاندار هرمزگان درباره ضرورت نوسازی و تجهیز ناوگان امداد شهری در شهرداری بندرعباس افزود: شهرداری و شورای شهر بندرعباس نیاز خود را به ناوگان امداد رسانی اعلام کنند تا پیگیری‌های ورود ماشین الات با پلاک قشم صورت گیرد.
همتی با اشاره به شایعات پرداخت کمک هزینه شهرداری به مسجد جامع بندرعاس اشاره کرد و افزود: اعتباری که برای کمک به ساخت مسجد جامعه بندرعباس تعلق گرفت اصلا از درآمد ارزش افزوده و یا شهرداری بندرعباس نبوده و چنین برداشتی درست نیست.
وی گفت: باید استفاده از آبشرین کن‌ها به منظور تامین آب مصرفی صنایع غرب بندرعباس کاهش و استفاده از پساب فاضلاب تصفیه شده در دستور کار باشد.
استاندار هرمزگان افزود: از این پس مجوز احداث آبشرین کن در غرب بندرعباس صادر نخواهد شد و شرکت‌های صنعتی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس می‌توانند آب مورد نیاز خود را از پساب تصفیه شده توسط بخش خصوصی تامین کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استاندار هرمزگان باز آفرینی شهری خلیج فارس فریدون همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در سفر به شهرستان ساوه گفت: هدف از این سفر بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی شهرستان ساوه بود که مجموعه اقدامات در حوزه‌های مختلف نشان دهندۀ حرکت جدی در راستای سند تحول قضایی دارد.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست با کارکنان قضایی و ادارای دادگستری، حضور در شعب شورای حل اختلاف و سرکشی و بازدید از زندان ساوه دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان مرکزی به شهرستان ساوه بود.

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند