Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@00:38:45 GMT

کمک ۴میلیاردی رهبر انقلاب به آزادی زندانیان غیرعمد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۳۹۸

کمک ۴میلیاردی رهبر انقلاب به آزادی زندانیان غیرعمد

حوادث رکنا: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه کشور مبلغی معادل ۴میلیارد ریال اختصاص فرمودند.

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، علاوه بر حمایت معنوی از این نهاد حمایتی، از ابتدای سال 81 تا به امروز در مجموع مبلغی معادل یک میلیارد و 827 میلیون تومان از سوی معظم‌له برای آزادی Freedom بدهکاران غیربزهکار پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای سال 95 پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب به‌آدرس اینترنتی www.leader.ir، با تعریف عنوان مددجویان ستاد دیه کشور در بخش واریز وجوهات شرعی، زمینه مشارکت بیش از پیش خیرین جهت استخلاص محبوسان تحت حمایت ستاد دیه را فراهم نموده است که از این طریق نیز بسیاری از زندانیان نیازمند طعم شیرین آزادی را چشیده و به آغوش جامعه بازگشته‌اند.

گفتنی است، سی و یکمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور امروز با حضور جمعی از مسئولین نظام و نیکوکاران کشوری در تهران برگزار می‌شود.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت آزادی Freedom رهبر انقلاب زندانیان آزادی غیرعمد ستاد دیه کشور عکس حوادث قتل وحید مرادی شرور تجاوز تهران حوادث تهران ازدواج ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند

محمدحاجی حسینی در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان هامون، اظهار کرد: جشن‌های گلریزان تبلور همدلی، سخاوتمندی و منش کریمانه است.

وی با بیان اینکه هر جایی که اتحاد داشتیم با موفقیت همراه بوده، افزود: جمع آوری و هدایت کمک‌های مردمی در جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، عملی خداپسندانه و رضایت عامه مردم و عاقبت بخیری را در پی دارد.

فرماندار هامون ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران شهرستان هامون، خاطرنشان کرد: مردم شریف هامون در کمک به همنوعان و دستگیری از نیازمندان همیشه پیش قدم و حضور چشمگیری داشتند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان