Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روزنامه جاکارتاپست، وزارت انرژی و منابع معدنی اندونزی اعلام کرد: با وجود خروج ایالات متحده آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) مذاکرات برای نهایی کردن قرارداد توسعه یک میدان نفتی در ایران با مشارکت پرتامینا و شریک ایرانی ادامه خواهد داشت.

دولت ایران به شرکت دولتی نفت و گاز اندونزی (پرتامینا) تا اوایل ماه مه میلادی مهلت داده بود تا قرارداد توسعه میدان منصوری ایران را نهایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این توافق، قرار است این شرکت اندونزیایی بیش از ۸۰ درصد سهم این پروژه را در اختیار داشته باشد و بقیه سهم هم نصیب شریک ایرانی خواهد شد.

اگو سیاریال، مدیرکل بخش نفت و گاز وزارت انرژی و مواد معدنی اندونزی، روز جمعه (۲۸ اردیبهشت‌ماه) گفت: این معامله لغو نشده است، زیرا دولت اندونزی در حال مذاکره درباره این موضوع با سهامداران مربوطه است.

وی افزود: ما هنوز تصمیمی راجع به ادامه یا توقف حضور در این پروژه نگرفته‌ایم و فعلا این پروژه به قوت خود باقی است.

بر اساس گزارش این روزنامه اندونزیایی، برآورد می‌شود می شود پرتامینا حدود ۶ میلیارد دلار برای توسعه این میدان در یک دوره ۲۰ ساله سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آمریکا برجام میدان منصوری ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منصوری: مسئولان در پناه مردم ایران هستند

معاون اجرایی رئیس جمهور با کنایه پاسخ یک رسانه غربی درباره وضعیت مسئولان ایران را داد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در شبکه «ایکس» با انتشار بخشی از نشست شورای اداری در جریان دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به استان سمنان نوشت: «یکی از رسانه‌های غربی نوشته بود مسئولان جمهوری اسلامی این روزها در پناهگاه هستند! بله؛ در سفرهای استانی و در ⁧پناه مردم ⁩عزیز ایران».

انتهای پیام

کد خبر 746071

دیگر خبرها

  • منصوری: مسئولان در پناه مردم ایران هستند
  • فاز پنجم عمار یاسر قم به میدان سپاه می‌رسد
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است