Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@03:48:54 GMT

فروش فوری پژو 207 آی دستی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۱۴۳۱

فروش فوری پژو 207 آی دستی

ساعت24-گروه صنعتی ایران خودرو، هم زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و به مناسبت پاسداشت این رویداد مبارک، شرایط فروش فوری خودروی پژو 207 آی دستی را به صورت محدود از دوم خرداد آغاز می کند.

به گزارش ایکوپرس،‌ در این طرح، پژو 207 آی دستی به قیمت مصوب 47 میلیون و 130 هزار و 400 تومان با موعد تحویل 30 روزه و در رنگ های متنوع به مشتریان عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

برمبنای این گزارش، به منظور بهره برداری حداکثری مشتریان نهایی، امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً برای اشخاص حقیقی فراهم بوده و  هر کد ملی به شرط نداشتن ثبت نام در شش ماه گذشته، مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه از هر خودرو است.

متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه دوم خرداد ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟

گروه پژو در سال گذشته با افت تولید و عرضه روبرو شد تا پیام روشنی به بازار مخابره کند.

به گزارش اقتصادنیوز، تولید گروه پژو در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ با افت حدود ۲۴ درصدی روبرو شد. ایران خودرویی‌ها در سال گذشته در مجموع تولید حول و حوش ۲۶۹ هزار دستگاه انواع محصولات خود با برند پژو را نهایی کردند؛ این در حالی‌ست که خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص یک سال قبل‌تر یعنی در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۵۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه از خودرو حاضر در سبد محصولاتی پژو را تولید کرد؛ بنابراین شاهد هستیم که تیراژ تولید افتی بیش از ۸۴ هزار دستگاهی را در بازه زمانی یاد شده به خود دیده است.

ایران خودرو در پایان سال ۱۴۰۲ در فروش گروه پژو نیز با کاهش عرضه مواجه شد. این خودروساز در سال گذشته حدود ۲۷۵ هزار دستگاه انواع پژو را برای متقاضیان خود فاکتور کرد. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در سال ۱۴۰۱ حول و حوش ۳۶۴ هزار دستگاه انواع پژو را روانه بازار خودرو کرد.

این خودروساز با افت فروش نزدیک به ۸۹ هزار دستگاهی در خانواده پژو روبرو بوده است. این کاهش عرضه از افت بیش از ۲۴ درصدی حکایت دارد.

کاهش تیراژ تولید و عرضه گروه پژو این پیام را به بازار خودرو مخابره می‌کند که ایران‌خودرویی.‌ها دیگر دل از "شیر" خود کنده و قصد دارند از سهم پژو در سبد محصولاتی خود کاسته و جا را برای سایر محصولات خود باز کنند.

افت تیراژ تولید و فروش محصولات تولیدی با برند پژو در سبد محصولاتی ایران خودرو متقاضیان را حسابی سوپرایز می‌کند. طی حدود سه دهه‌ای که حضور محصولات تولیدی ایران خودرو با برند پژو می‌گذرد مشتریان به نوعی به این برند خودرویی عادت کرده و به دنبال خرید خودرو‌ها با برند پژو هستند. محصولاتی مانند پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ و پژو پارس جز برند‌های محبوب بازار خودرو بوده و هستند. محصولات برند پژو جز انتخاب‌های اول خریداران محسوب می‌شوند.

البته ایران خودرویی‌ها به دنبال حذف برند پژو از سبد محصولاتی خود نیستند، اما به نظر می‌رسد به سمت محدود کردن برند پژو در سبد محصولاتی خود حرکت می‌کنند. آن‌طور که بررسی اطلاعات ایران خودرو نشان می‌دهد تمرکز در سبد محصولاتی این خودروساز روی تولید انواع پژو ۲۰۷ متمرکز خواهد بود.

باید منتظر واکنش بازار به خداحافظی با محصولات پُرطرفداری مانند پژو ۲۰۶ و پژو پارس باشیم.

دیگر خبرها

  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • روش‌های ارتباطی موثر در فروش: کلیدی برای موفقیت تجارت
  • نتیجه نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در مورد ایران
  • شروع فروش فوری محصول پرطرفدار ایران خودرو (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط