Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@03:01:30 GMT

لیست نهایی تیم ملی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۰۶۸

لیست نهایی تیم ملی اعلام شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درحالی اسامی ۲۴ بازیکن را برای حضور در اردوی ترکیه اعلام کرده است که کاپیتان پرسپولیس و دو بازیکن اصلی استقلال در این فهرست نیستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش اسامی ۲۴ بازیکن حاضر در اردوی ترکیه را به شرح زیر اعلام کرد:

دروازه بان ها:

علیرضا بیرانوند، پرسپولیس

رشید مظاهری، ذوب آهن

امیر عابدزاده، ماریتیمو

مدافعان:

علی قلی زاده، سایپا

مجید حسینی، استقلال

میلاد محمدی، اخمت گروژنی

محمد خانزاده، پدیده

مرتضی پورعلی گنجی، السد

پژمان منتظری، استقلال

رامین رضاییان، اوستنده

روزبه چشمی، استقلال

بازیکنان میانی:

احسان حاج صفی، المپیاکوس

کریم انصاری فرد، المپیاکوس

مسعود شجاعی، آ اک آتن

مهدی ترابی، سایپا

امید ابراهیمی، استقلال

سعید عزت اللهی، روستوف

مهاجمان:

علیرضا جهانبخش، آلکمار

اشکان دژآگه، ناتینتگهام

مهدی طارمی، الغرافه

رضا قوچان نژاد، هیرنوین

سامان قدوس، اوسترشوند

سردار آزمون، روبین کازان

وحید امیری، پرسپولیس

همچنین سید جلال حسینی، وریا غفوری، سید حسین حسینی و کاوه رضایی در فهرست استندبای تیم ملی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۴ جون (چهاردهم خرداد) به فیفا اعلام خواهد شد.

۹ بازیکن از لیگ برتر و ۱۵ لژیونر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خواهند بود که استقلال با ۴ بازیکن بیشترین سهم را در میان سایر تیم های لیگ برتر دارد و لیگ یونان هم با ۳ لژیونر بیشتر تعداد لژیونر را به خود اختصاص داده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه کارلوس کی روش اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی مقابل پرسپولیس برنده شدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به دست آوردند که سه بار در مقاطع مختلف زمانی کامبک زدند و به زیبایی به بازی برگشتند.

پرسپولیس در این مسابقه با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد اما در حالی که این نتیجه تا دقایق پایانی پابرجا بود، اراکی‌ها توانستند قبل از سوت پایان در 90 دقیقه بازی را مساوی کنند و با تساوی دو بر دو به وقت‌های اضافی بروند.

دو غفلت و اشتباه در وقت‌های اضافی بار دیگر نتیجه را به سود پرسپولیس برگرداند؛ سرخ‌پوشان بازهم دو گل جلو افتادند و نتیجه 4 بر 2 بود، اما شاگردان حسینی بار دیگر به زیبایی هرچه تمام تر به بازی برگشتند و تساوی 4 بر 4 را قبل از پایان 120 دقیقه رقم زدند.

سومین کامبک که منجر به پیروزی شد در ضربات پنالتی رقم خورد؛ در شرایطی که اولین پنالتی آلومینیوم توسط امیر نوری از دست رفت و توپ به تیر دروازه خورده بود، اراکی‌ها با  درخشش احمد گوهری و البته ضربات خوبی که سایر بازیکنان زدند از حریف پیش افتادند و توانستند در نهایت برد بزرگ را جشن بگیرد.

شاید بتوان این پیروزی را مهم‌ترین برد فوتبال ایران دانست که به نفع شاگردان مجتبی حسینی رقم خورد. ایرالکو با فوتبالی تماشایی و بازگشت های رویایی و تلاش بی‌وقفه و ناامید نشدن تا آخرین لحظات یک جشن بزرگ را در اراک برگزار کرد تا امیدوارانه تر کارش را در ادامه مسابقات لیگ و حذفی دنبال کند.

دیگر خبرها

  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!