Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کازرون گفت: برخی محرک‌های داخلی و خارجی باعث اتفاقات اخیر در شهرستان کازرون شدند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین رضازاده نماینده مردم کازرون در جمع خبرنگاران درباره اتفاقات اخیر در این شهرستان‌، اظهار کرد: متاسفانه فضای مجازی برخی از اتفاقات را بزرگ‌نمایی کرد و واقعیت‌ها را منعکس نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرستان کازرون حدود ۲۸۰ هزار نفر جمعیت دارد که قرار است با طرح جداسازی این شهرستان دو شهر قائمیه و کوهمره به شهرستان کوه چنار با مرکزیت قائمیه تشکیل شود.

نماینده مردم کازرون با اشاره به اینکه طرح جداسازی این شهرستان متعلق به بنده نیست بلکه از ۲۵ سال قبل یعنی از دوره نوذری نماینده اسبق کازرون دنبال می‌شد، گفت: در آن زمان وی وعده جدا شدن این شهرستان را به مردم داد و در زمانی که قرار بود این وعده عملیاتی شود، طرح برخی مباحث باعث شد که دیگر نوذری این مسئله را دنبال نکند.

رضازاده با بیان اینکه این مطالبه مردم تا دوران نمایندگی صادقی و دهقان ادامه داشت و این دو نماینده نیز وعده‌هایی دادند اما طرح اجرایی نشد، اظهار کرد: بعد از اینکه بنده نماینده کازرون شدم، مطالبه مردم ادامه داشت و خواسته خود مبنی بر شهرستان شدن کوهمره و قائمیه را داشتند که در نهایت استانداری فارس این موضوع را به وزارت کشور انتقال داد.

نماینده مردم کازرون بیان کرد: با جدا شدن قائمیه و کوهمره از کازرون تکلیف ۷۰ هزار نفر جمعیت مشخص می‌شود و شهرستان قائمیه با مرکزیت قائمیه با جمعیتی ۳۰ هزار نفری تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از آنجا که این پیشنهاد از جمله پیشنهاداتی بود که در آن مسائل قانونی رعایت شده بود مورد موافقت وزارت کشور قرار گرفت، متذکر شد:  پس از تصویب این طرح در هیئت دولت، در کمیسیون سیاسی و دفاعی هم مورد تایید و تصویب قرار گرفت اما بعد از این اتفاقات گویا آقایان دیواری کوتاه‌تر از نماینده ندیدند و گفتند که این طرح را نماینده داده در حالی که از سوی استانداری فارس مطرح شده بود.

رضازاده تاکید کرد: برخی از همان روزهای اول که بنده به عنوان نماینده کازرون انتخاب شدم شروع به کارشکنی کردند، عده ای به دنبال به چالش کشیدن دولت هستند، عده‌ای برای انتخابات آینده می‌خواهند خودی نشان دهند، عده‌ای نیز ورشکستگان سیاسی هستند که جایگاهی نداشته و شروع به فضاسازی می‌کنند و اطلاعات غلط به مردم می‌دهند تا هدف خود را پیش ببرند.

وی افزود: این قضایا ادامه پیدا کرد تا اینکه در فروردین امسال از سوی استانداری وعده‌هایی داده شد که دغدغه‌های مردم رفع شود و به جدا شدن این دو بخش از شهرستان به توافق رسیدند.

نماینده مردم کازرون اظهار کرد: با این وجود به یکباره و در یک ماه گذشته گروه‌هایی در خارج از کشور شروع به تحریک مردم و آوردن آنها به خیابان‌ها کردند و حتی در این زمینه پیام‌هایی برای مردم ارسال شد که روز چهارشنبه در خیابان‌ها تجمع کنند و در نهایت روز چهارشنبه عده‌ای در خیابان تجمع کردند که بعد از ۲ ساعت متفرق شدند که البته نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی دست به شناسایی برخی افراد زدند و در این زمینه چند نفر را دستگیر کردند.

رضازاده با اشاره به آتش زدن مقر پلیس و زخمی شدن تعدادی از جوانان در این اتفاق، گفت: مقصر اصلی اتفاقات کازرون، کسانی هستند که با تحریک مردم این فضا را ایجاد کردند.

وی بیان کرد: بنده اطلاع دارم که برخی  به مردم پیام می‌دادند که به خیابان بروند و با عکس این موضوع را جهانی کنند، ما این پیام‌ها و این افراد را مورد پیگیری قرار می‌دهیم چرا که مردم کازرون بسیار شریف هستند و این طور نیست که اموال عمومی را در خیابان آتش بزنند.

رضازاده در پایان خاطرنشان کرد: محرک‌های داخلی و خارجی باعث اتفاقات اخیر در کازرون شد اما در حال حاضر شهر کازرون آرام است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و محرک در مازندران فوت شدند

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از فوت ۹۱ نفر براثر سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی عباسی، امروز_پنجشنبه سی‌ام فروردین _در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته از کل تلفات اعتیاد ۷۳ نفر مرد و مابقی زن بودند، اظهار کرد: در اثر سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و محرک نیز ۹۱ نفر فوت شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشت.

وی افزود: بر اساس آمار ارسالی از مراکز استان طی این مدت شهرستان‌های ساری با ۱۷، قائم‌شهر با ۱۱ و نور با هشت فوتی بیشترین و شهرستان بابل با یک فوتی کمترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد را داشتند.

عضو شورای قضائی استان با تاکید بر اینکه قطعاً حساسیت منطقی خانواده به رفتار فرزندان و حتی حساسیت نسبت به تغییر رفتار همسر تأثیر دارد، اظهار داشت: همچنین برخورد درست با این افراد در صورت گرایش آنان به مواد مخدر، آگاه شدن از گرایش جوانان به مواد مخدر و آگاهی از علائم و نشانه‌های اولیه و انجام مشاوره‌های درست از طرف خانواده می‌تواند از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد و به تباهی کشاندن افراد و مرگ جلوگیری کند.

کد خبر 745691

دیگر خبرها

  • جزییات فوت شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر اعلام شد
  • محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان و ضرورت بازدارندگی داخلی و خارجی
  • ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و محرک در مازندران فوت شدند
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • فارین پالیسی: واشنگتن مقصر تشدید اوضاع در خاورمیانه است نه تهران 
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان
  • اردیبهشت کجا بریم| معرفی ۲۴ مقصد داخلی و خارجی برای سفر
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت