Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره غیبت سید جلال حسینی در لیست تیم ملی اظهار کرد: نظر کی روش سرمربی تیم ملی است که سید جلال در تیم ملی نباشد، اما معتقدم تیم ملی در جام جهانی روسیه نیاز به یک بازیکن بزرگ همانند حسینی در زمین مسابقه دارد تا مابقی بازیکنان را راهنمایی و هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تیم ملی فوتبال باید کمیته فنی داشته باشد تا نظارت دقیق بر روی نفرات انتخاب شده برای جام جهانی روسیه داشته باشد و بهترین بازیکنان به تیم ملی دعوت شوند. کی روش بیشتر به بازیکنانی که در خارج از کشور بازی می‌کنند اعتماد بیشتری دارد و آن‌ها را به تیم ملی دعوت می‌کند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره حضور ۲ بازیکن پرسپولیس در لیست تیم ملی بیان کرد: معتقدم ۵ - ۶ بازیکن پرسپولیس استحقاق حضور در لیست تیم ملی دارند و فدراسیون فوتبال باید نظارت دقیقی از نفرات دعوت شده به تیم ملی داشته باشد تا حق بازیکنی ضایع نشود.

کاشانی درباره وضعیت تیم ملی در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تصریح کرد: تیم ملی با تیم‌های قدرتمند جهان در جام جهانی باید بازی کند و نیاز به معجزه داریم تا از سد این تیم‌ها عبور کنیم. امیدوارم با همت ملی پوشان شاهد شگفتی تیم ملی در جام جهانی باشیم و بازیکنان بتوانند در این رقابت‌ها افتخار آفرینی کنند.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی با آمادگی کامل روانه جام جهانی روسیه شود تا از حیثیت و اعتبار فوتبال کشورمان به خوبی دفاع کند.

انتهای پیام/

واکنش کاشانی بابت غیبت سید جلال حسینی در لیست تیم ملی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!

سفر جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال به دبی سر و صدای زیادی به راه انداخت چون نه جواد نکونام و نه کادر مدیریتی باشگاه استقلال در جریان این مسافرت نبودند و پاسپورت جلال‌الدین در اختیار خودش بود و شخصاً برای سفر به امارات اقدام کرد.

چند روز قبل، این شایعه مطرح شد که جواد نکونام با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد کرده و احتمال دارد او را چند جلسه از حضور در تمرینات محروم کند اما فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده است چون ماشاریپوف به ایران بازگشته و سر تمرین استقلال نیز حضور پیدا کرده است.

حالا باید ببینیم نکونام از وجود این ستاره در بازی فوق العاده حساس مقابل تراکتوربه عنوان مهره اصلی استفاده خواهد کرد یا تدابیر تاکتیکی تیمش را به گونه‌ای مشخص می‌کند که او نیمکت نشین شود؟

 

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت