Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، کوروش فرودی در نشست خبری ظهر امروز که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد درخصوص فعالیت این هیئت افزود: دردو سال گذشته رشد مناسبی در این رشته داشتیم که با برنامه ریزی‌های که انجام دادیم توانستیم رتبه هیئت را از ۹ به سومین هیئت برتر کشور ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه  اولین هیئت در کشور هستیم که لیگ تیراندازی برگزار می‌کنیم  گفت : دور قبلی لیگ استان در ۹ دوره و با حضور ۴۶ تیم برگزار شد و در اردیبهشت ماه امسال از تیم‌های برتر تقدیرشد.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان رضوی رشته تیراندازی را از جمله رشته‌های مدال‌آور دانست و گفت: درجهان و المپیک ۴۵ مدال را به‌خود اختصاص داده و این کار مضاعف می‌طلبد که بتوانیم سهمیه بیشتری برای استان کسب کنیم.
فرودی درمورد مربیان و داوران این رشته  افزود: در کشور ۱۵ مدرس داریم که از این تعداد سه مدرس سهم خراسان رضوی است و از این نظر از استان‌های دیگر پیشتاز هستیم، داوران و مربیان بین المللی در استان هستند، تلاش داریم از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه  خرید اسلحه هزینه زیادی برای ورزشکاران به‌همراه دارد و تمامی اقشار جامعه توانایی صرف مبلغ بالای خرید را ندارند گفت:  به‌همین منظور هیئت اسلحه‌هایی را در اختیار تیراندازانی که آموزش می‌بینند قرار می‌دهد و تا رسیدن به‌سطح حرفه‌ای نیاز به خرید سلاح ندارند.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان رضوی افزود: برخی از ورزشکاران سطح حرفه‌ای نیز توان خرید اسلحه را ندارند برای اینگونه از افراد نیز هم هیئت و هم فدراسیون تجهیزات را به‌صورت رایگان دراختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

فرودی با اشاره به  حمایت های  اداره کل ورزش وجوانان و اختصاص ۴۵ میلیون تومان برای  تعمیر سلاح‌هایی که نیاز به تعویض یا تغییر دارند گفت: فدراسیون نیز در همین حدود به‌هیئت کمک مالی کرده است، اما هزینه تجهیزات زیاد است چراکه افراد زیادی از سلاح‌های هیئت استفاده می‌کنند.

وی یکی از مهم‌ترین مشکلات هیئت را نبود اسپانسر اعلام کرد و افزود: در تیراندازی دو دسته وارد حمایت مالی می‌شوند در دسته اول اسپانسر تنها به‌خاطر علاقه‌ای که به این رشته دارد کمک مالی می‌کند، اما در دسته دوم اسپانسر جنبه اقتصادی را در نظر می‌گیرد که متاسفانه با توجه به اینکه تماشاچیان این رشته قشر خاصی هستند و تعدا کمی به تماشای این رشته می‌پردازند اسپانسر‌ها بعد از اینکه جنبه اقتصادی را می‌سنجند ترجیح می‌دهند در رشته‌ی دیگری سرمایه‌گذاری کنند.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان رضوی درخصوص همگانی کردن رشته تیراندازی گفت: در ابتدا آموزش و پرورش درباره آموزش این رشته در مدارس جبهه‌گیری داشت، اما با جلساتی که با مدیرکل آموزش و پرورش و دیگر مسئولین داشتیم اجازه آموزش این رشته را در مدارس کسب کردیم و تاکنون در چند مدرسه به‌آموزش پرداختیم با این کار مستعدین شناخته می‌شوند و آموزش آن‌ها از همان سن کم شروع می‌شود و درواقع سرمایه‌گذاری برای آینده این رشته در استان است.

فرودی افزود: برای برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت هیچ مشکلی نداریم، و از نظر تجهیزات آماده برگزاری دوره‌های مختلف برای علاقه‌مندان در تابستان هستیم، کلاس‌های آموزشی هیئت ما یکی از ارزان‌ترین دوره‌های آموزشی است و با هزینه که دریافت می‌کنیم تنها می‌توانیم هزینه‌های پیش پا افتاده مانند قبض برق را پرداخت کنیم.
وی گفت بانوان خراسان رضوی درخشش بیشتری نسبت به آقایان در این رشته داشته‌اند و توانستند در بخش تیمی مقام سوم و دوم تپانچه کسب کنند در مسابقات قهرمانی کشور در بخش جوانان نیز اول شدند.   رئیس هیئت تیراندازی خراسان رضوی افزود:  زهرا هاشمی از بانوان این رشته در حال حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی به‌سر می‌برد و امیدواریم در مسابقات آسیایی جاکارتا دو نماینده در بخش بانوان از خراسان رضوی حضور پیدا کنند.   انتهای پیام//ع.ع   نشست خبری رئیس هیئت تیراندازی خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو

دریافت 9 MB دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، درگیری مسلحانه‌ای میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند و با ورود به موقع نیروهای بسیجی امنیت در منطقه برقرار شد.

تصاویری از لحظه تیراندازی ببینید.

کد خبر 849268 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان تیراندازی خبر ویژه اوباشگری اراذل و اوباش

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • تقویت زیرساخت‌های شرق کشور، همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان را به دنبال دارد
  • مشهد قطب آجیل ایران می‌شود
  • زنگ خطر کاهش ولادت در خراسان رضوی به صدا در آمد
  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو