Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@22:24:30 GMT

ضرب و شتم رئیس ستاد استانی جوانان روحانی در گچساران + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۱۴۷

ضرب و شتم رئیس ستاد استانی جوانان روحانی در گچساران + عکس

رویداد۲۴-در سالروز انتخاب مجدد "حسن روحانی" به عنوان رئیس جمهور، رئیس ستاد استانی جوانان وی در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت."ایمان محمدپور فتح" فعال سیاسی و اجتماعی اصلاح‌طلب که در ایام انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ ، مسئولیت ستاد جوانان دکتر روحانی در استان را عهده دار بود، شب گذشته مورد سوءقصد توسط افراد ناشناس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نزدیکان محمدپور به ایلنا گفت: حدود ساعت 8 شب و زمانی که ایمان قصد داشت برای افطار به خانه بازگردد، حدود پنج تا شش نفر با سر و صورت پوشیده در مسیر کمربندی گچساران به ایمان حمله می‌کنند و وی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

این عضو خانواده محمدپور می‌گوید: خودروی این افراد بدون پلاک بود.

وی ادامه می‌دهد: در این حمله سر و صورت و کتف ایمان دچار آسیب شده که با انتقال به بیمارستان شهیدرجایی گچساران تحت مداوای پزشکان قرار گرفت.

وقتی در خصوص انگیزه ضاربان از وی پرسیدم در جواب گفت: مشخص نیست این ضرب و شتم با چه انگیزه‌ای بوده ولی ایمان هیچگونه مسئله و مورد شخصی با کسی نداشت.

وی در ادامه گفت: برخی از مسئولان سیاسی و انتظامی شهرستان در بیمارستان حضور یافتند و نسبت به تشکیل پرونده شکایت نیز اقدام کردند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: استان کهگیلویه و بویراحمد حسن روحانی ضرب و شتم عنوان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد

ایسنا/یزد جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان یزد از ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محورهای اصلی و مناطق ییلاقی شهرستان‌های تفت و مهریز ساعت تا پایان روز ۱۳ فروردین خبر داد.

«محمدجواد ابوالحسینی» در حاشیه پانزدهمین نشست کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی جاده‌های استان از ظهر امروز (پنج شنبه ۹ فروردین) تا پایان روز دوشنبه هفته آینده (۱۳ فروردین) تردد موتورسیکلت در محورهای اصلی و مناطق ییلاقی دو شهرستان‌ تفت و مهریز ممنوع شد.

جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان یزد با توجه به افزایش تردد مسافرت‌های نوروزی افزود: نظر به این که بیشترین افزایش سرعت متوسط را در محورهای تفت و مهریز داشتیم، فرمانداران با هماهنگی پلیس راهور استان طرح کنترل سرعت را جهت اعمال قانون و کاهش سرعت اعمال خواهند کرد.

به گزارش ایسنا پانزدهمین نشست کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان و با حضور سایر اعضا در محل دفتر معاونت عمرانی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایمان صادقی: هوادار نداریم اما منظم هستیم!
  • تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • کلید‌های حال خوش به روایت حافظ
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • مدیریت بهتری در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد