Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@07:43:41 GMT

قیمت انواع سکه در بازار کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۱۴۸

رویداد۲۴-با وجود آنکه قیمت بیشتر مسکوکات طلا در بازار تهران امروز (یکشنبه) کاهش یافت، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، در نرخ 19 میلیون و 460 هزار ریال تثبیت شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 250 هزار ریال کاهش 18 میلیون و 760 هزار ریال و هر نیم سکه با افت 50 هزار ریالی 9 میلیون و 650 هزار ریال به فروش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هر قطعه ربع سکه نیز به پنج میلیون و 580 هزار ریال و سکه گرمی به سه میلیون و 520 هزار ریال رسید که نسبت به دیروز ربع سکه 30 هزار ریال و سکه گرمی 50 هزار ریال کاهش قیمت داشته است.

در بازارهای جهانی نرخ هر اونس طلا به دلیل تعطیلی بازارها در نرخ یک هزار و 293 دلار و 14 سنت تثبیت شد اما هر گرم طلای خام 18 عیار با هشت هزار و 100 ریال کاهش یک میلیون و 811 هزار و 100 ریال قیمت گذاری شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد۲۴ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک