Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-پیشکسوت نامدار فوتبال کشورمان و پرسپولیس گفت: برای من باور پذیر نیست که سید جلال حسینی تیم ملی را در جام جهانی همراهی نکند. به نظر من، سرمربی تیم ملی او را برای مرحله بعدی در نظر دارد.

فرشاد پیوس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در پی اعلام فهرست تیم ملی برای سفر به ترکیه اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم سرمربی تیم ملی، سید جلال حسینی را کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از نیت وی خبر ندارم ولی تلقی خودم این است که شاید خواسته است که به او استراحت بدهد. سید جلال حسینی قطعا از آن مهره‌هایی است که به کار تیم ملی می‌آید و در جام جهانی هم کارآیی خواهد داشت. توانمندی، هوش و تجربه او در این تیم جایگزین ندارد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موارد هم علی علیپور است. واقعا برای من قابل هضم نبود که بازیکنی مثل او در تیم ملی نباشد. شاید او قربانی عدم اعتماد سرمربی تیم ملی به لیگ ایران شده باشد، وگرنه علیپور حتی می‌توانست به نیمکت تیم ملی هم نزدیک شود و ای کاش او هم حضور داشت.

آقای گل اسطوره‌ای فوتبال ایران درباره شرایط پرسپولیس برای فصل آینده تصریح کرد: امیدوارم پنجره نقل و انتقالات باز شود و در هر حال به نظرم بازیکنانی که قراردادشان پایان یافته است باید بیایند و قرارداد ببندند به ویژه اگر مشکل ادامه پیدا کند. یک سری چیزها هست که جایگزین ندارد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس فرشاد پیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید مذاکره بایرن با رانگنیک

سرمربی تیم ملی اتریش گفت که بایرن با او برای هدایت این تیم تماس گرفته است.

به گزارش ایسنا، رالف رانگنیک یکی از نامزدهای سرمربیگری بایرن‌مونیخ در فصل بعد محسوب می‌شود. او در صحبت‌هایی درباره مذاکره با بایرن گفت:‌ بایرن با ما تماس گرفت و من هم این موضوع را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم ولی تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو ۲۰۲۴ متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهم به طور کامل جدا شوم. باید شرایط را بررسی کنم و ببینم واقعا می‌خواهم بعد از پایان یورو راهی بایرن شوم یا خیر.

اتریشی‌ها در پلی آف جام جهانی مقابل ولز شکست خوردند و حضور در جام جهانی را از دست دادند. بعد از این دیدار فودا جدایی خود را اعلام کرد. این مربی ۵۶ ساله حضور موفقیت آمیزی روی نیمکت اتریش نداشت و نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند تا رالف رانگنیک جای او را بگیرد. اتریش با هدایت سرمربی سابق یونایتد توانست به یورو ۲۰۲۴ راه یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟