Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی عجیب است که نام «سیدجلال» در فهرست نهایی تیم ملی برای اردو ترکیه دیده نمی‌شود.

حمید درخشان، در خصوص فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران برای اردو ترکیه و اینکه این فهرست ۴ سورپرایز دارد که آن هم حضور نداشتن سید جلال حسینی، وریا غفوری، حسین حسینی و کاوه رضایی است، اظهار داشت: من اعتقاد دارم این فهرست نهایی تیم ملی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌شود گفت که این فهرست نهایی تیم ملی است.



وی افزود: خیلی عجیب است که «سیدجلال» در این فهرست نامش دیده نمی‌شود. شاید کی‌روش قصد دارد به آنها استراحت دهد و نمی‌شود قطعا گفت که این فهرست نهایی تیم ملی است.

میزان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از لوح ثبتی جهانی افطار در بندرلنگه


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، محمد محسنی با اشاره به اینکه برگزاری این مراسم با هدف تکمیل سنت‌ها و میراث معنوی جشن رمضان، انجام شده، افزود: افطار بخش جدایی‌ناپذیر از فرهنگ و هویت مسلمانان است.
وی گفت: تقویت ارتباطات، همبستگی اجتماعی و ارتقای تعاملات فرهنگی و تشویق افراد به حفظ ارزش‌­های اخلاقی از جمله مزایای افطار است.
در پایان این مراسم از روزه داران یا سفره افطاری پذیرایی شد.
مسجد ملک بن عباس متعلق به اوایل دوره صفوی در سال ۱۳۵۴ با شماره ۱۰۶۳ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است و سومین اثر ثبتی هرمزگان در فهرست آثار ملی کشور است.

بیشتربخوانید: ورود دو میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر به هرمزگان

دیگر خبرها

  • مراسم رونمایی از لوح ثبت جهانی افطار در بندرلنگه
  • مراسم رونمایی از لوح ثبتی جهانی افطار در بندرلنگه
  • جلال بدیعی که بود؟
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه
  • کنعانی به رکورد سیدجلال حمله می‌کند
  • افزایش یک درصدی تردد در جاده‌های خراسان جنوبی
  • افزایش یک درصدی تردد در جاده‌های استان خراسان جنوبی
  • سوسک کلینیوس را دیده اید؟! (عکس)
  • شماره چهار از سیدجلال جدا نمی‌شود (عکس)