Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط کار اداره کل تعاون استان تهران با اشاره به وضعیت طرح‌های اشتغالزایی گفت: تاکنون ۲۱۸۰ طرح در سامانه کارا در استان تهران ثبت شده است. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، سعید دهقان امروز در کارگروه اشتغال با اشاره به وضعیت سامانه کارا اظهار داشت: تاکنون 2180 طرح در سامانه کارا در استان تهران ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حوزه اشتغال روستایی 234 طرح بررسی و به بانک‌ها ارسال شده و در حوزه اشتغال فراگیر نیز 621 طرح بررسی که 97 مورد آن به بانک‌ها ارسال شده است.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون استان تهران با اشاره به طرح‌های حوزه روستایی و عشایری افزود: 598 طرح در در حوزه روستایی و عشایری داریم که سهم جهاد کشاورزی 24 طرح و صنعت، معدن تجارت نیز با 64 طرح بیشترین طرح‌ها را دارند که تعیین تکلیف شده‌اند.

 دهقان با اشاره به مجموعه طرح ها تصریح کرد: در مجموع 852 طرح در حوزه اشتغال داریم که تا 15 خرداد باید تعیین تکلیف شوند تا بتوان کارهای عملیاتی مربوط به آنها را هر چه سریع‌تر پیش برد.

وی با اشاره به ضرب‌العجل تعیین شده برای مشخص شدن وضعیت طرح‌ها گفت: بر اساس ضرب‌العجل تعیین شده از سوی استاندار در اسفندماه مقرر شد که کمیته‌های فنی شهرستانی و استانی در کارگروه استان تشکیل شود که بر اساس آن 447 طرح بررسی و از میان آنها 331 مورد به بانک‌ها ارجاع شد.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون استان تهران عنوان کرد: هشت طرح ملی داشتیم که دو مورد آن فراگیر و حدود 180 میلیارد اعتبار نیاز دارد به علاوه 154 مورد تعهد از بخش روستایی و عشایری برای جهاد کشاورزی تصویب شد که 165 میلیارد از اعتبارات جهاد کشاورزی نیز در آن رعایت شده است.

دهقان در پایان با اشاره به طرح‌های ارسال شده به بانک‌های استان خاطرنشان کرد: 124 طرح به بانک کشاورزی، 34 طرح به پست بانک، 46 طرح به بانک توسعه تعاون و 2 طرح به کمیته ملی ارجاع شده که امید است به زودی با تعامل و همکاری وضعیت این طرح‌ها مشخص شود.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲

امتداد - دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن از اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با تاکید بر لزوم اعطای تسهیلات مسکن روستایی در جهت جهش تولید مسکن و رونق اقتصاد روستایی در سال ۱۴۰۳، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، مجموعاً به ۴۷ هزار و ۸۴۰ واحد مسکونی روستایی به میزان ۲ هزار و ۶۱ میلیارد تومان، تسهیلات روستایی پرداخت شده است که بخشی از این تسهیلات اعطایی در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی و به میزان ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان صورت پذیرفته است که با درصد رشد بالایی نسبت به سال ۱۴۰۱ روبرو بوده است.

دکتر حسینی افزود: اعطای تسهیلات مسکن روستایی موجب افزایش انگیزه و رضایتمندی روستاییان گرامی می‌شود که بالطبع این امر در افزایش اشتغال و تولید بخش کشاورزی و دامداری و رونق اقتصاد روستایی موثر است. بدون شک رفع مشکلات و دغدغه‌های روستاییان عزیز در حوزه مسکن، نقش موثری در جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به شهرها و حتی معکوس شدن جهت این مهاجرت‌ها دارد. با توجه به اینکه جهش تولید در بخش کشاورزی و دامداری کشور تنها به دستان توانمند و زحمتکش روستاییان تلاشگر محقق می‌شود؛ وظیفه ما به عنوان خادمان ملت در بانک مسکن است که با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بانک در جهت حمایت از روستاییان عزیز بکوشیم.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین به لزوم حمایت جدی دولت سیزدهم از مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم در جهت رفع دغدغه‌های روستاییان گرامی در حوزه مسکن، نسبت به افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی همت گمارد. از این رو سقف این تسهیلات دو مرتبه در طی دولت سیزدهم افزایش یافت. یک بار سقف تسهیلات مسکن روستایی در سال ۱۴۰۱ از ۱۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی به ۲۰۰ میلیون تومان و بار دیگر در سال ۱۴۰۲ از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی افزایش یافت.

دکتر حسینی پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در سال ۱۴۰۳ را یکی از اولویت‌های مهم بانک مسکن دانست و افزود: سعی می‌کنیم تا بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و سیاست‌های ابلاغی دولت محترم بیش از پیش، رضایت و مشارکت هموطنان روستایی را جلب کنیم و ان‌شاا… به لطف خدا و تلاش همکاران بانک مسکن در سال جدید، شاهد جهش تولید مسکن روستایی در کشور باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور | بارش ها تا کی ادامه دارد؟
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲