Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@19:54:34 GMT

چرا سید جلال و وریا خط خوردند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۱۹۷

لیست تیم ملی فوتبال ایران از سوی کارلوس کی روش در حالی اعلام شد که خیلی‌ها انتظار داشتند در این فهرست نام سید جلال حسینی و وریا غفوری در این فهرست ۲۴ نفره باشد، اما شوک اصلی را کی روش وارد کرد و با خط کشیدن روی نام این بازیکنان بسیار از هواداران پرسپولیس، استقلال و تیم ملی را در بهت فرو برد.

درباره سید جلال باید گفت که خط زدن نام او البته محتمل به نظر می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر کی روش در خصوص جام جهانی قبل بار‌ها می‌گفت که برای پست دروازه بان سردرد می‌گیرد مهمترین دغدغه او برای این جام جهانی مدافع آخر بود. سید جلال در ۵ - ۶ بازی اخیر تیم ملی جای ثابتی در ترکیب ایران نداشت و به راحتی می‌شد فهمید که در معادلات کی روش جایی ندارد. او از مدت‌ها قبل روی جوانگرایی تاکید زیادی داشت و به همین دلیل در فهرست نهایی نام حسینی و خانزاده را قرار داد. کی روش شوک را وارد کرد، اما بدون شک به دنبال مدافع آخری بوده که در تفکراتش نقش کلیدی را بازی کند.

درباره وریا غفوری هم با اینکه این بازیکن در بهترین فرم خودش قرار داشت، اما چون فاز دفاعی برای کی روش از اهمیت زیادی برخوردار است او ترجیح داده تا با دعوت از پژمان منتطری بخش خط دفاعی خودش را تقویت کند. با این حال این دو نفر در لیست انتظار تیم ملی هستند که هر لحظه احتمال دعوت شدن شان به اردو‌ها وجود دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیدجلال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان در بانه + جزئیات

فرمانده مرزبانی کردستان گفت: استواریکم جلال اعتماد، که ۲ روز قبل بر اثر درگیری با گروهک‌های معاند در مرز هه‌نگه ژال بانه، مجروح شده بود، بامداد امروز شنبه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

به گزارش مشرق، سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: شهید استواریکم «جلال اعتماد» اهل قروه از پرسنل جان بر کف مرزبانی استان، ۲ روز قبل در درگیری با گروهک‌های معاند در نقطه صفر مرزی هنگ ژال مجروح و در بیمارستان بانه بستری شد که بامداد امروز به شهادت رسید.

وی یادآور شد: ستواندوم «جلال اعتماد» متأهل و دارای یک فرزند دختر ۴ ساله است.

شامگاه چهارشنبه بر اثر تیراندازی گروهک‌های معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، علاوه بر شهادت سرباز وظیفه «فرزین بلیان»، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادر نیز مجروح شدند که برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید والامقام «جلال اعتماد» در قروه
  • تشییع پیکر شهید جلال اعتماد، شهید مرزبانی در بانه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه شهید شد
  • شهادت یک مرزبان در بانه + جزئیات
  • شهادت یک مرزبان دیگر در بانه
  • (تصاویر) روستای تاریخی فهرج؛ گنجینه‌ای از جلال و شکوه ایران