Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهراب عبدالهی، دبیر ستاد تنظیم بازار دزفول با اشاره به انجام بازرسی ها از واحدهای صنفی این شهرستان بیان داشت: طی این بازرسی ها پرونده 38 واحد صنفی گرانفروش و کم فروش به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

وی زمان بازرسی از واحدهای صنفی را از یکم تا 29 اردیبهشت ماه عنوان و تصریح کرد: بازرسی از واحدهای صنفی شامل؛ عرضه مرغ، برنج، نانوایی، پوشاک، مبلمان، عرضه ماسه و موزائیک صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهی با اشاره به معرفی واحدهای صنفی متخلف به علت گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و تقلب به تعزیرات حکومتی اذعان داشت: واحدهای فروش مرغ، گوشت، میوه، نانوایی، مبلمان و پوشاک بیش ترین تخلف را به خود اختصاص داده اند.

این مقام مسئول به برخورد جدی با واحدهای عرضه شن و ماسه در این شهرستان که در اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به افزایش خودسرانه قیمت ها کرده بودند اظهار کرد: بازرسی از اصناف در ماه مبارک رمضان تشدید شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

معرفی بیش از 30 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد

حمیدرضا کیوانفر گفت: پس از بررسی پرونده های ارجاع شده برای یک هزارو ۸۷۰ مورد محکومیت صادر شد

وی افزود: این واحدهای متخلف در بازدید روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی ، بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف استان شناسایی شدند.

کیوانفر اضافه کرد: بیشترین تخلفات شامل کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت ساعات مصوب پخت نان بوده است.

وی بیان کرد : اکنون طرح ویژه نظارت بر نانوایی ها تشدید شده و بازرسان بر رعایت بهداشت فردی و محیط ، کیفیت ، وزن و رعایت نرخ های مصوب نظارت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول
  • قاچاقچی پوشاک خارجی در ملکان یک میلیارد و ۴۸۲میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در ملکان