Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ رژیم عربستان سعودی در ادامه آشکارسازی روابط پنهان ریاض با رژیم صهیونیستی، مرکزی را به نام «صلح برای ارتباطات فرهنگی» راه اندازی و صهیونیست‌ها را با زبان عبری مورد خطاب خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق قطر، مجری سعودی این مرکز به زبان عبری خطاب به صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی می‌گوید: «ارتباطات فرهنگی، تصویر درستی از عربستان نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان کشوری است که نقش مثبتی در منطقه ایفا می‌کند و به همزیستی بین مسلمانان و یهودیان و مسیحیان و دیگر ادیان مختلف باور و ایمان دارد. عربستان با قاطعیت با هرگونه اندیشه انحرافی مقابله می‌کند و اینکه شهروندانش را در مهارت‌های ارتباطات فرهنگی و مثبت و مؤثر توانمند کند و چهره دین حنیف ما را نشان دهد و اینکه اختلافات ما، مانعی بر سر وجود یک زمینه مشترک که بر اساس آن سرزمین‌هایمان را با «صلح» بسازیم، نیست.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   تحکیم دوستی عربستان سعودی با اسرائیل + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم عربستان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: حزب‌الله استفاده از موشک‌های ضد استحکامات را آغاز کرده است

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» در این باره نوشت: حزب‌الله استفاده از موشک‌های بسیار مؤثر و ضد استحکامات از نوع «برکان» را آغاز کرده است.

در همین راستا، دیگر رسانه‌های صهیونیستی نیز نوشتند: حزب‌الله در حال یادگیری است و هر روز عملکرد تسلیحاتش را بهبود می‌بخشد و مرگبارتر می‌شود.

این رسانه‌ها گزارش دادند: صدمات جدی ناشی از پهپادهای حزب‌الله نشان‌دهنده یک منحنی یادگیری برای حزب‌الله است، طوری که این پهپادها به مناطقی می‌رسند که رادارها قادر به پوشش آنها نیستند.

طبق اعلام این رسانه‌ها، برنامه چنین پهپادهایی نیازمند توانایی‌های فنی و اپراتورهای ماهر است و حزب‌الله این را یاد گرفته است.

حزب‌الله لبنان چهارشنبه مقر فرماندهی جاسوسی سری رژیم صهیونیستی را با چند پهپاد و موشک هدف قرار داد. عملیات ترکیبی حزب‌الله منجر به زخمی شدن ۱۹ صهیونیست شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • تمسخر اقدام خرابکارانه اسرائیل توسط کاربر صهیونیست
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • رسانه عبری: حزب‌الله استفاده از موشک‌های ضد استحکامات را آغاز کرده است
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • پورابراهیمی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه