Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خط خوردن وریا غفوری از لیست ۲۴ نفره تیم ملی شوک بزرگی بود که کی روش به فوتبال ایران وارد کرد. غفوری باور نکردنی‌ترین انتخاب کی روش برای خط خوردن از لیست تیم ملی بود. در حالی که بحث انتخاب نفر اول و دوم از بین غفوری و رضاییان بود و اغلب کارشناسان هم غفوری را ارجح تر از رضاییان می دانستند، کی روش در تهران انتخابش را انجام داد و نه تنها رضاییان را به غفوری ترجیح داد، بلکه غفوری را کلا از لیست مسافران جام جهانی خارج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالی که در طول فصل گذشته وریا غفوری بارها در پست دفاع راست و وینگر راست در تیم استقلال جابجا شد، کی روش مستقیما به وی این هشدار را داده بود که اگر قرار باشد در تیم باشگاهی ات وینگر بازی کنی شانسی برای تیم ملی ندارد.

اواخر فصل حتی غفوری این مطلب را به شفر منتقل می کند و از او می خواهد صرفا در پست دفاع راست بازی کند. شفر ملی پوش تیمش را متقاعد می کند که به تناوب او را در این دو پست بازی دهد اما اواخر فصل و در بازی های آخر در پست ملی از او استفاده کند. دلخوری غفوری قبل از بازی برگشت مقابل ذوب آهن از شفر که منجر به ترک اردوی استقلال برای ساعاتی هم شد به همین دلیل پیش آمده بود. اتفاقی که شفر آن را در نشست خبری تکذیب کرد.

تغییر پست های مکرر غفوری در ترکیب ثابت آبی پوشان را می توان اصلی ترین و شاید تنها دلیل خط خوردن غفوری از لیست ۲۴ نفره تیم ملی دانست. او به همراه سید جلال حسینی، سید حسین حسینی و کاوه رضایی در لیست آماده باش کی روش قرار دارد و تنها در صورتی که بازیکنی در پست او با مصدومیت جدی مواجه شود که جام جهانی را از دست دهد شانس حضور در روسیه را خواهد یافت. 

کد خبر 4301626

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران وریا غفوری وینفرد شفر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانی فوتبال آسیا انتخابی تیم ملی کارلوس کی روش لیگ قهرمانان فوتبال آسیا جام جهانی 2018 روسیه امیر قلعه نویی تیم الجزیره امارات اردوی تدارکاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند.
به نقل از فرهیختگان نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود. این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است. این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

251 2571

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898936

دیگر خبرها

  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!