Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم باقری گفت: پس از اعلام شدن لیست تیم ملی شوکه شدم شاید هم این لیست نهایی تیم ملی نباشد و مربیان تیم ملی برنامه خاصی دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظار خط خوردن دو بازیکن تیم ملی را نداشتم.

کریم باقری در مورد اعلام لیست جدید تیم ملی برای بازی با ترکیه و متعاقب آن حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت:

واقعا از شنیدن خط خوردن نام سید‌جلال حسینی و وریا غفوری از لیست تیم ملی شوکه شدم چون انتظار نداشتم این دو بازیکن که از بهترین‌های لیگ بودند در جام‌جهانی نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید هم این لیست نهایی تیم ملی نباشد و مربیان تیم ملی برنامه خاصی دارند.

وی افزود:

در هر صورت انتخاب ۲۳ بازیکن از ۳۵ بازیکن خیلی سخت بود و باید به نظر کی‌روش احترام گذاشت. مربیان تیم ملی بهتر از هر فرد دیگری از وضعیت بازیکنان آگاهی دارند و سعی می‌کنند بهترین انتخاب را داشته باشند.

باقری در پاسخ به این سوال که آیا بازی با ازبکستان به سود تیم ملی بود یا نه؟ عنوان کرد:

چون این بازی را ندیدم نمی توانم نظری دهم اما به هر حال بازی تداکاتی برای تیم ملی مفید است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وریا غفوری پرسپولیس تهران سید جلال حسینی کارلوس کی روش وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم

تابستان شلوغی در انتظار بلوگرانا خواهد بود. آبی‌واناری قصد فروش5 بازیکن را دارند تا بتوانند گزینه‌های مد نظر خود را خریداری کنند.

طرفداری | بارسلونا به فروش 5 بازیکن فکر می‌کند.

به گزارش اسپورت، یکی از اهداف بارسلونا در تابستان پیش رو، کسب درآمد از راه فروش بازیکنان است. سران بلوگرانا امیدوارند مبلغی در حدود 200 میلیون یورو از فروش 5 بازیکن به دست آوردند و بیلان مالی باشگاه را بهبود ببخشند. مهم‌ترین نام در لیست فروش بارسا، ستاره خاموشی است که روزی به عنوان وارث پیراهن شماره 10 لیونل مسی معرفی شد و اکنون در کاتالونیا تمایل چندانی به بازگشت او دیده نمی‌شود. آنسو فاتی، وینگر 21 ساله بارسلونا که به صورت قرضی در برایتون توپ می‌زند، به همراه چهار بازیکن دیگر در لیست فروش آبی‌واناری‌ها قرار گرفته‌است.

5 بازیکن در لیست فروش بارسلونا آنسو فاتی کلمن لنگله اریک گارسیا آندریاس کریستنسن یا ژول کونده رافینیا

بارسلونا قصد دارد بخشی درآمد حاصله از فروش بازیکنان فوق را صرف خرید یک هافبک دفاعی ایده‌آل کند. آمادو اونانا، ستاره 22 ساله اورتون گزینه محبوب دکو برای تقویت خط هافبک است و خرید او رقمی در حدود 40 میلیون یورو برای بارسلونا هزینه خواهد داشت. علاوه‌بر این، بارسا نیم‌نگاهی به انتقال قرضی برایان ساراگوسا از بایرن مونیخ دارد. ساراگوسا از نیمکت‌نشینی در بایرن راضی نیست و ادامه این روند ممکن است آینده او را تغییر دهد.

فرمین لوپز قربانی انتقال آمادو اونانا به بارسلونا می‌شود؟

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش تعداد بازیکنان تیم‌ها در لیست یورو 2024
  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • مهم‌ترین دلیل شکست شوکه‌کننده مدافع قهرمانی
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی
  • عکسی از وریا غفوری و خانواده‌اش که به تازگی منتشر شده / همه درباره زیبایی‌های یک خانواده حرف می‌زنند (+عکس)
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم