Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سیروس دین‌محمدی درباره بحث شکایتش از باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش اظهار داشت: هنوز شکایتی نکرده‌ام و پنجشنبه تکلیفم مشخص می‌شود. کسانی که شکایت می‌کنند، خیلی زود به پول‌شان می‌رسند. امیدوارم کاری نکنند که مجبور به شکایت از استقلال شوم. مطالبات من برای دوران مربیگری‌ام بوده و گفته‌اند پنجشنبه حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد خط خوردن وریا غفوری، سیدجلال حسینی، سید حسین حسینی و کاوه رضایی از لیست تیم ملی گفت: واقعا از این لیست تعجب می‌کنم. این چهار بازیکن در تیم‌های باشگاهی خودشان درخشیدند و باید در لیست قرار می‌گرفتند. ملاک انتخاب یک بازیکن، عملکردش در تیم باشگاهی است. کی‌روش است و سلیقه‌اش!

 

بازیکن و مربی پیشین استقلال در خصوص دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل ازبکستان عنوان کرد: تیم ملی نیمه اول بد بازی کرد، اما نیمه دوم بهتر شد. عادت کردیم که عقب بازی کنیم، در صورتی که ازبکستانی تیمی نبود که بخواهیم اینگونه برابر آنها به میدان برویم. فکر کنم کی‌روش در بین دو نیمه دستور جلو بازی کردن را داد، چون بهتر از نیمه اول بازی کردیم.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سیروس دین محمدی لیست تیم ملی کی روش استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟

به گزارش همشهری آنلاین، افراد نزدیک به تیم استقلال درباره گله‌مندی شدید جواد نکونام از صحبت‌های برخی پیشکسوتان حکایت دارد. مهدی هاشمی نسب که در این مدت به جای جواد نکونام در نشست خبری حضور پیدا می‌کند تاکنون به دفعات درباره پیش بینی پیشکسوتان از قهرمانی استقلال در این فصل صحبت کرده و نسبت به این موضوع منتقد بوده است.

به تازگی باز هم خبر می‌رسد که نکونام از شنیدن صحبت‌های برخی پیشکسوتان در این باره که «استقلال مستحق قهرمانی است و این فصل می‌تواند این عنوان را به دست بیاورد» اصلاً خوشحال نیست.

جواد نکونام در پایان دیدار تیمش مقابل شمس آذر قزوین از عملکرد بازیکنانش - بعد از زدن گل سوم - انتقاد کرده بود در رختکن به آنها گفته که به صحبت‌های مطرح شده در رسانه‌ها درباره اینکه استقلال می‌توانند راحت در این فصل قهرمان شود توجه نکنند!

شنیده می شود همه اعضای کادرفنی استقلالی تیم استقلال درصدد هستند تا در تماس با پیشکسوتان از آنها بخواهند در صحبت‌هایشان با رسانه‌ها کمتر به این موضوع بپردازند و بحث قهرمانی استقلال را آسان و دم دستی عنوان نکنند.

کد خبر 846028 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد