Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@20:47:22 GMT

خودرو ۵۰۰ هزار تا ۱.۲ میلیون تومان ارزان شد +جدول

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۴۵۵

خودرو ۵۰۰ هزار تا ۱.۲ میلیون تومان ارزان شد +جدول

افزایش عرضه خودرو در بازار باعث شد تا قیمت خودرو کاهش ۵۰۰ هزار تا ۱.۲ میلیون تومانی را تجربه کند.

خبرگزاری تسنیم: امروز در بازار، قیمت خودرو‌های داخلی کاهش داشته است که فعالان بازار دلیل این کاهش قیمت‌ها را افزایش عرضه خودرو توسط خودروسازان در بازار می‌دانند.

در معاملات امروز سمند ال ایکس با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سمند EF۷ با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش یک میلیون تومان با قیمت ۶۲ میلیون تومان و H۳۰ با کاهش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با قیمت ۵۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت تعدادی از خودرو‌های داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:   لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QSU

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت خودروهای داخلی بازار خودرو خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۳۰ تومانی به ۱,۹۳۵ رسیده بود، امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۵ تومانی (۰.۲۶ درصد) به ۱,۹۳۰ تومان رسید.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول
  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول