Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، در ادامه غیبت مشکوک اخیر خود، شب گذشته برخلاف رویه مرسوم، در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشکده افسری ملک عبدالعزیز شرکت نکرد.

روزنامه سعودی الجزیره اعلام کرد در هفتاد و ششمین مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده افسری ملک عبدالعزیز، شاهزاده فیصل بن بندر عبدالعزیز، امیر منطقه ریاض، شب گذشته به نیابت از محمد بن سلمان، در این مراسم حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که ولیعهد سعودی تصدی وزارت دفاع عربستان را نیز برعهده دارد و طبق رویه معمول، می‌بایست در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان این دانشکده شرکت می‌کرد.

گفتنی است محمد بن سلمان که علاقه زیادی به حضور در انظار عمومی دارد، از حدود یک ماه پیش به طرز مشکوکی ناپدید شده و هیچ خبری از حضور او در مراسم عمومی منتشر نشده است.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، این در حالی است که اسدی یکی از مهم ترین بازیکنان فصل سپاهان بوده و یک پله پایین تر از شهریار مغانلو با 10 گل زده بهترین گلزن مسابقات نیز به شمار می‌رود.

در واقع دلیل غیبت رضا اسدی در روزی که سپاهان به حضور او نیاز ویژه دارد، محرومیت و چهار کارته شدن است که سبب شده او هم به سرنوشت آریا یوسفی دچار شود. باشد که به همین دلیل در مصاف با ذوب اهن حضور ندارد.

سپاهان فصل خوبی را از نظر مصدومیت و محرومیت پشت سر نمی‌گذارد و مورایس در هر مسابقه چند بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد و حالا نوبت به اسدی و یوسفی رسیده است.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • ۱۲۷ هزار کیلو فرآورده خام دامی مشکوک و فاسد در استان تهران کشف شد