Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه   استان مازندران ، خلیل صالحی دبیر این ستاد در اولین جلسه شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و انس با قرآن، بر بهره گیری معنوی از آثار و برکات این ماه ضیافت الهی تاکید کرد.

صالحی در ادامه با اشاره به دستور کار جلسه مبنی بر ارائه گزارش اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سال 1396 به اهم اقدامات این ستاد در سال گذشته اشاره و افزود: یکی از مهمترین برنامه های ستاد جذب، سازماندهی و به کارگیری آمران به معروف و ناهیان از منکر در قالب طلایه داران معروف می باشد که در سال گذشته بیش از 3700 نفر از این عزیزان در سامانه طلایه داران ستاد مازندران ثبت و سازماندهی شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در خصوص صدور کارت طلایه داران نیز در سال 1396، پس از سیر کامل مراحل آموزش و اخذ استعلام های لازم برای 3490 نفر کارت شناسایی آمرین به معروف و ناهیان از منکر صادر که از این تعداد2700 نفر برادر و 790 نفر خواهر می باشند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه هرگونه تغییر رفتار و بهبود اوضاع فرهنگی در سطح جامعه مستلزم آموزش های موثر است، عنوان کرد: در سال گذشته با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر میر محمدی معاون فرهنگ،تحقیقات و آموزش ستاد مرکز و همچنین دکتر فروهر مسئول فضای مجازی حوزه علمیه قم اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی برای مربیان نموده که تعداد116 نفر از نخبگان و صاحب نظران استان در این آموزش شرکت و در حال حاضر بعنوان اساتید ستاد در سطح استان در زمینه ترویج و تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می نمایند.

صالحی به برگزاری 4 جلسه شورای هماهنگی و 12 جلسه شورای معاونین ستاد در استان اشاره و افزود: متناظر با جلسات و برنامه های ستاد استان، بالغ بر60 جلسه ستادی و همچنین بیش از 50 همایش مرتبط با فریضتین امر به معروف و نهی از منکر توسط ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان های مازندران نیز برگزار شد.

وی با تاکید بر لزوم پویایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی و سازمان ها و تشکل های مردمی بمنظور پیشبرد هرچه بهتر برنامه های ابلاغی ستاد، خاطرنشان ساخت: در سال 96، 120 شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، سازمانها و مراکز آموزشی و درمانی و همچنین بیش از 130 شورای فریضتین تشکلهای مردمی بازمهندسی و بروز رسانی شده که در همین راستا 4 گردهمایی تخصصی و توجیهی در سطح استان برگزار گردید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با تشریح ماده 16 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و همچنین مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی مبنی بر نظارت و ارزیابی از وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی و غیردولتی، عنوان کرد: در سال گذشته بیش از 70 سازمان، اداره کل و مراکز آموزشی و درمانی در سراسر استان توسط تیم های تخصصی نظارت و ارزیابی این ستاد مورد بازرسی قرار گرفت.


صالحی با عنوان این مطلب که در تهیه و تدوین برنامه سال جاری، ظرفیت های موجود در استان، لحاظ گردید، افزود: از مهمترین برنامه های ستاد استان در سال جاری، تحرک بخشی به ستاد های شهرستانی، اثرگذاری شوراهای فریضتین سازمان ها، ادارات و مراکز آموزشی و درمانی در بحث تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از تخلفات اداری، نظارت دقیق تر بر مراکز تفریحی و گردشگری، حضور فعال تر گروه های طلایه داران معروف در طرح سالم سازی دریا و برگزاری دوره های آموزشی مستمر برای اقشار مختلف جامعه می باشد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تحقق بخشی به منویات مقام معظم رهبری خصوصا در بحث شعار سال و حمایت از کالای ایرانی، لزوم فراخوان پویش مردمی حمایت از کالای ایرانی را اقدامی ضروری و تاثیر گذار در این امر مهم عنوان کرد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان مازندران تبلیغات اسلامی استان جامعه گردشگری منویات مقام معظم رهبری موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است برای حمایت و قدردانی از عملیات تاریخی و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور، زنجیره انسانی دیار علویان را به صورت همزمان در ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین در سواحل مازندران برگزار کنند.

کاربران فضای مجازی مازندران در حمایت از این زنجیره انسانی از صبح ۲۹ فروردین پویشی را با نام #زنجیره_علویان در فضای مجازی راه‌اندازی کردند و تاکنون هزاران نفر به این پویش در شبکه‌های اجتماعی پیوسته‌اند.

کاربرانی که به این کارزار پیوسته‌اند، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی از مردم مازندران خواسته‌اند برای قدردانی از نیروهای مسلح ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه خود را به سواحل سراسر استان برسانند.

کد خبر 6081264

دیگر خبرها

  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور