Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر شیراز گفت: طرح مطالعات جامع اقتصادی شهر سبز توسط یکی از اساتید مطرح در حال انجام است که مبنای آن، سوق دادن شهر شیراز به سمت اقتصاد سبز و پایدار است. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مهدی حاجتی امروز در نشست خبری با بیان اینکه افرادی به منظور سود بیشتر به باغات قصردشت خسارت وارد می‌کنند، اظهار داشت: این افراد به صورت غیر قانونی مجوز قانونی ساخت‌وساز دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: اعضای شورای شهر شیراز  همواره به دنبال تدبیری هستند که بتوانند باغات شیراز را حفظ و تمامی ساخت‌وسازهای غیر قانونی را متوقف کنند.

حاجتی با بیان اینکه در سال‌های آینده باید به جای شهرفروشی از رویدادهای  مهم  ملی درآمدزایی کرد، افزود: شهر شیراز در حوزه آی تی دارای استعداد و توانمندی‌هایی است که مغفول واقع شده و باید میزبانی خود را در این حوزه تقویت کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز حرکت به سمت اقتصاد سبز به منظور تولید ثروت در جهت حمایت از درآمدهای پایدار در مجموعه شهرداری شیراز را به عنوان یک راهکار عملیاتی اعلام کرد و افزود: طرح مطالعات جامع اقتصادی شهر سبز شیراز توسط یکی از اساتید مطرح کشوری در حال انجام است که مبنای آن، سوق دادن شهر شیراز به سمت اقتصاد سبز و پایدار است.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 800 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام کلنگ‌زنی شده از مدیریت قبلی شهر باقی مانده بود، گفت: به ناچار در بودجه امسال به بخش عمرانی توجه بیشتری می‌شود و برای جبران کسری بودجه پیش‌بینی مطالبات و معوقات شهرداری شیراز از دولت را در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/ ز

R41382/P41362/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد

به گزارش همشهری آنلاین، در این نشست علیرضا زاکانی شهردار تهران با بیان اینکه آرزوی قدیمی مدیران ارشد این بود که مرکز مطالعات بتواند به عنوان مغز متفکر شهرداری نقش‌آفرینی کند، اظهار داشت: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری پیگیر احیای سطح نقش‌آفرینی مرکز بودیم. تلاش کردیم تا با آسیب‌شناسی بتوان به صورت عملی یک کارکرد عملیاتی در سطوح بالاتری را برای مرکز مطالعات شهرداری پیدا کرد.

او با تأکید بر تخصصی و پیچیده‌ بودن مجموعه اجرایی شهرداری تهران، اضافه کرد: مدیریت شهری موظف است از ابتدای تولد تا مرگ شهروندان خدمت‌گزار شهروندان باشد. این مجموعه بدون پشتوانه مطالعاتی و پژوهشی نمی‌تواند خدمت‌رسان مناسبی باشد. موضع فکر و تحلیل و اتکا به نظرات و اندیشمندان را باید در مجموعه مرکز مطالعات جست‌وجو کرد.

شهردار تهران با یادآوری اینکه برای ارتقاء نقش‌آفرینی مجموعه مرکز مطالعات، شورای سیاست‌گذاری تشکیل شد، گفت: اعضای این شورا معاونان تخصصی شهرداری و متناظرین آنها در مرکز مطالعات بوده و دبیر شورا هم رئیس مرکز مطالعات است .با تشکیل این شورا و حضور معاونان در آن، هم کسانی که به‌ صورت عملیاتی در صحنه مشغول فعالیت هستند، حضور دارند و هم صاحب نظران و پشتوانه‌های فکری و نظری که می‌باید تولید فکر و اندیشه کنند.

او نخستین گام این شورا را شناسایی نظام مسائل، مشکلات و سرفصل‌های هر بخش دانست و گفت: پس از آنکه صورتی از موضوعات در حوزه‌های مختلف روشن شد، باید هیأت‌های اندیشه‌ورز تخصصی برای چاره‌جویی آن مطابق نیاز اقدام کنند. هیأت اندیشه‌ورز موظف است با مطالعات خود، چراغ راه آینده را روشن کند.

شهردار تهران ابراز امیدواری کرد با تشکیل این شورا بتوان به صورت عملی، ارتباط منطقی و اجرایی مرکز مطالعات با نیازهای روز و واقعی شهرداری تهران را فراهم کرد. هم‌چنین مرکز مطالعات شهرداری باید بتواند همچون مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، راهنما و چراغ راه ما باشد. مرکز مطالعات بتواند با تغییر ساختار و پیوستگی ارتباط با مجموعه شهرداری، آثار بالاتری را در حوزه‌های مختلف اجرایی ایفا کند.

کد خبر 845279 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهرداری تهران

دیگر خبرها

  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • الگوی حکمرانی تولید تدوین شود/ اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد
  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه
  • مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • کبگانیان: علم با تصمیم‌گیری به نتیجه نمی‌رسد/ آسیب ۲۰ ساله به کشور با مهاجرت دانشجویان دکتری/ نقشه جامع علمی کشور باید حکمرانی در کشور را اصلاح کند