Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:21:30 GMT

شورای اجتماعی محلات موجب کاهش مشکلات مردم می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۶۱۶

شورای اجتماعی محلات موجب کاهش مشکلات مردم می شود

همدان- ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: تشکیل شورای اجتماعی محلات بدون تردید مشکلات مردم را کاهش و پیگیری از سوی مسئولان را هموار می کند.

به گزارش ایرنا، اکبر کاووسی روز یکشنبه در بازدید مسئولان اجرایی از برخی مناطق و محله های شهر همدان اظهار داشت: شورای یاد شده راه حل مناسب برای به حداقل رساندن مشکلات و دغدغه های مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: اداره این شورا به دست معتمدان و مردم هر منطقه از مزیت های طرح شورای اجتماعی محلات به شمار می رود ضمن اینکه پیگیری و رفع مشکلات و معضلات محلات را شتاب می بخشد.
کاووسی با تاکید بر لزوم تقویت مطالبه گری در مردم، گفت: شهروندان باید برای پیگیری و حل مشکلات محلات خود پیشگام باشند.
وی افزود: جبران مشکل عقب ماندگی مدیریت شهری با همبستگی و ریشه ای حل می شود و تشکیل شورای اجتماعی محلات بهترین راه برای رسیدن به اهداف تعالی در توسعه و آبادانی شهر است.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان نیز در این بازدید بر لزوم مشارکت شهروندان در برنامه ها و طرح های شهرداری تاکید کرد.
حمید بادامی نجات، با اشاره به نشست های هم اندیشی با حضور مردم و صاحب نظران گفت: این نشست ها نه تنها به بررسی دقیق مشکلات مردمی می پردازد بلکه حس مشارکت و مطالبه مردم را تقویت می کند.
وی اضافه کرد: رویکرد شورای اسلامی پنجم توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار است و در این راستا نسبت به خدمات رسانی مطلوب در این مناطق اقدام می کنیم.
بادامی نجات طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و نیز ترغیب و تشویق مردم به استفاده از دفترچه عوارض با 80 درصد تخفیف را از برنامه های اجرایی در مناطق کم برخوردار عنوان کرد.
در این بازدید به مشکلات مختلفی از جمله معضل اعتیاد و عرضه مواد مخدر، نبود مجموعه فرهنگی و ورزشی در منطقه، نبود فضای سبز مناسب، مشکلات آب و فاضلاب و خرابی آسفالت و پیاده روها اشاره شد.
شهر همدان دارای چهار منطقه و 12 ناحیه است.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي شهر شوراي اجتماعي محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه یافته در کنار برنامه ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نقطه نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نقطه نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است