Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@20:24:19 GMT

اردوي آمادگي ويژه شطرنج با حضور سرمربي هلندي

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۸۰۶

اردوي آمادگي ويژه شطرنج با حضور سرمربي هلندي

خبرگزاري آريا - اردوي آمادگي شطرنج ويژه بازيکنان برتر کشور با حضور سرمربي هلندي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، در ادامه اردوي آمادگي شطرنج ويژه بازيکنان برتر کشور،سرمربي هلندي تيم ملي کشورمان استاد بزرگ "ايوان سوکولوف"با دو تن از بانوان برتر کشور "ساراسادات خادم الشريعه" و "ميترا حجازي پور" نيز کلاس آموزشي برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پيش از اين و در اردوي جداگانه "عليرضا فيروزجا" "پرهام مقصودلو"، "پويا ايدني" ، "احسان قائم مقامي"، "مسعود مصدق پور"، "سيد محمد امين طباطبايي" و "شاهين لرپري زنگنه" شرکت داشتند.
اين اردو تا سوم خرداد ماه ادامه خواهد داشت و مرحله بعدي آن از بيست و هفتم خردادماه لغايت هشتم تيرماه 1397 برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند

۳۹ شرکت دانش بنیان شامل ۲۲ شرکت نوآور و ۱۷ شرکت فناور برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کرده و غرفه گرفته‌اند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، 39 شرکت دانش بنیان شامل 22 شرکت نوآور و 17 شرکت فناور برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف اعلام آمادگی کرده و غرفه گرفته‌اند. 

این نمایشگاه در زمینی به مساحت 600 متر مربع در هتل ارم تهران برگزار می‌شود. برای برپایی این نمایشگاه 50 غرفه پیش بینی شده و 200 متر مربع پنل تخصصی ارائه دستاوردهای وقف در نظر گرفته شده است. 

هدف این نمایشگاه عرضه ظرفیتهای تجاری و اقتصادی در حوزه عمران، صنعت، تکنولوژی، کشاورزی نوآور، شیلات بهره ور، فناوری های نوین پزشکی و تجهیزات وابسته و دیگر حوزه‌های اقتصادی است. 

این نمایشگاه تاکنون سه دوره برگزار شده و شاهد موفقت نسبی آن بوده ایم که در نتیجه همکاری نزدیک سازمان اوقاف و امور خیریه با شرکتهای دانش بنیان بدست آمده است. 
چهارمین نمایشگاه «دستاوردهای وقف» از پنجم تا نهم اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت 9 تا 17 در هتل ارم تهران برگزار می شود.

همچنین گفتنی است که در جهت اعلام جزئیات برنامه این نمایشگاه نشست خبری تشریح برنامه‌های چهارمین نمایشگاه دستاوردهای وقف با حضور معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در محل این سازمان برگزار می‌شود. 
نشست خبری تشریح برنامه‌های چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف (با محوریت شرکتهای دانش بنیان) با حضور حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود. 
 
این برنامه از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه، با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان