Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@15:38:11 GMT

پیشنهاد 91 میلیون یورویی منچستر یونایتد برای ساویچ

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۲۹۶۳

پیشنهاد 91 میلیون یورویی منچستر یونایتد برای ساویچ

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد سرگی میلینکوویچ ساوچی، ستاره ۲۳ ساله لاتزیو را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساویچ که برای تیم ملی صربستان بازی می کند، متولد منطقه ییدای ایالت کاتالونیای اسپانیاست و با درخشش خود در دو سال اخیر، چشم ها را خیره کرده است.

طبق ادعای نشریه میرر، منچستریونایتد پیشنهادی ۹۱ میلیون یورویی را برای ساویچ ارائه داده و امیدوار است که بتواند این هافبک تهاجمی ارزشمند را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساویچ سال ۲۰۱۶ به لاتزیو پیوست و پیشرفت او در این مدت خیره کننده بوده است. او فصل جاری در ۴۶ بازی برای لاتزیو به میدان رفته و زننده ۱۴ گل بوده است.

 

ساویچ، در زمستان نیز مورد توجه یونایتد بود ولی لاتزیو که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در جدال سختی با رم و اینتر قرار داشت، با جدایی او مخالفت کرد؛ اما بعید به نظر می رسد که پیشنهاد ۹۱ میلیون یورویی یونایتد با مخالفت باشگاه ایتالیایی روبرو شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی صربستان منچستریونایتد ساویچ لاتزیو تیم ملی صربستان ساویچ لاتزیو لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم

اینزاگی مطمئن بود که می تواند در اینتر فاتح اسکودتو شود

طرفداری | سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید افراد زیادی از جمله مدیران این باشگاه در قهرمانی نراتزوری سهم داشتند.

پس از پیروزی اینتر مقابل میلان و قطعی شدن اسکودتوی بیستم، سیمونه اینزاگی با DAZN مصاحبه کرد: 

این یک احساس باورنکردنی است، ما کاری باورنکردنی انجام دادیم و می خواهم این احساسات را با تمام خاواده اینتر به اشتراک بگذارم. افراد زیادی در این موفقیت تاثیرگذار بودند، در درجه اول بازیکنان اما همچنین مدیران و استیون ژانگ، رئیس باشگاه زیرا هر چیزی که در طول این سفر نیاز داشتیم، برای ما فراهم شد. واضح است که به یاد پدر و مادر و همسر و فرزندام نیز هستم. من از هدایت چنین گروهی بسیار خوشحالم، شش جام و تجربه یک فینال لیگ قهرمانان اروپا چیزی غیرقابل تصور بود اما محقق شد.

بازی خوبی بود، حیف شد در پنج دقیقه آخر مسابقه اینقدر تنش وجود داشت. ما خوب بازی کردیم، می‌توانستیم در نیمه اول یک گل دیگر به ثمر برسانیم، اما خیلی خوشحالیم. گل تمرین شده آچربی؟ من سخت تلاش کردم تا آچربی را به اینتر بیاورم زیرا از اهمیت او برای لاتزیوی تحت هدایت خودم با خبر بودم و و می دانستم او چه چیزی می تواند به ما اضافه کند. بچه‌ها فوق‌العاده بودند، امروز صبح آن‌ها را به تمرین زیر باران شدید دعوت کردم تا ضربات شروع مجدد را تمرین کنند و این کار موثر بود زیرا گل اول بازی همانگونه به ثمر رسید که رویش کار کرده بودیم.

فیلیپو اینزاگی؟ از او بابت تعریف‌ها تشکر می‌کنم. پیپو به عنوان یک بازیکن و سپس یک مربی برای من الگویی به شمار می رفت. او برادر بزرگ من است، کسی که مدام حواسش به من بود. ما بزرگ شدیم اما عشق بین ما هرگز تغییر نخواهد کرد. از بین پیپو، تورام و مارتینز کدام را روی نیمکت می گذارم؟ می‌توانستم 3-4-2-1 بازی کنم تا هر سه به میدان بروند، مخیتاریان نیز می توانست در این حالت یک مسابقه استراحت کند!

اینزاگی یکی از سه مربی پرافتخار اینتر؟ این یک سفر طولانی برای من و دستیارانم بود. باید هر روز برای پیشرفت کار و تلاش کرد. با فکر کردن به اولین بازی‌هایم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های رئال مادرید و لیورپول یعنی دو تیم فینالیست آن فصل، می‌توانستم نشانه‌های مثبتی را ببینم و مطمئن بودم که می‌توانیم چنین مسیری را طی کنیم. من همیشه قدردان لاتزیو نیز خواهم بود که این فرصت را به من داد تا حرفه مربیگری خود را شروع کنم. ما سال‌های بسیار خوبی را در آنجا سپری کردیم و زمانی که فصل به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد، در صدر جدول قرار داشتیم. نمی‌دانم که در آن زمان می‌توانستیم قهرمان شویم یا نه. 

عصبانی شدن رئیس لاتزیو از آمدنم به اینتر؟ لاتزیو می‌خواست به همکاری با من ادامه دهد اما احساس کردم که زمان تغییر فرا رسیده است. انتظار اینتر را نداشتم، آنها به تازگی اسکودتو را برده بودند و به دلیل وضعیت مالی در حال فروش بهترین بازیکنانشان بودند اما حسی به من گفت باید به این تیم بیایم. من قبلاً با ماروتا در سمپدوریا کار کرده بودم، آسیلیو و باچین را سال‌ها می‌شناختم و از زانتی هم به‌عنوان یک حریف شناخت داشتم، بنابراین می‌دانستم می‌توانیم با وجود مشکلات غیرقابل انکار به چرخه موفقیت ادامه دهیم. حالا می خواهیم با هوادران جشن بگیریم زیرا لیاقتش را دارند. ما قهرمانی‌ای را کسب کردیم که باید به آن افتخار کنیم زیرا با اقتدار و در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ به آن رسیدیم.  

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد